2015年2月25日 星期三

自家製馬蹄糕

其實我未整過馬蹄糕,因為馬蹄糕係家姐強項,所以一直由佢整俾大家食。
但見網上有人激讚李詳和既馬蹄粉,所以老公特登陪我出去買這馬蹄粉,係,無錯,係要特發出去買,因為我依邊街市無,係要打去批發問邊個店舖有攞貨走去買。
今日會出旺角,所以佢俾左花園街街市超記地址及電話我。
要試更係要有比較至試得到。所以買埋最容易買到既泮塘馬蹄粉。





但搵搵吓資料,見有人教鮮蔗汁馬蹄糕 (即用鮮蔗汁取代水),所以又決定試埋,依家真係越整越多嘢,好彩依排老公忙,都唔多得閒理我。所以我有好多時間試嘢啦。


左上用左泮塘馬蹄粉,下面係用左李祥和馬蹄粉,右上蔗汁馬蹄糕。

唔知係我味蕾有問題定要求不高,我覺得三款出嚟效果及味道都差不多,分別不大。

沒有留言:

張貼留言