2014年12月6日 星期六

川貝燉雪梨

老公近期瞓覺時有幾聲咳,有時仲咳到瞓唔到,之前見網上有 JM教燉雪梨,我記得啱干咳飲,所以即刻上網搵資料,唔實都唔難,但對藥材零知識既我,真係唔知點買川貝,所以都係是但走入一間藥材店度買,見有三個價錢,每兩$50, $128 , $188。
唔知三個價錢有乜分別,又怕老公唔鍾意飲,所以先買最平$50/兩嚟試吓,其實都幾多,佢叫我分三次,但我覺得分三次份量會太多,因為太多會苦,所以跟返網上教,只係落一茶匙。




川貝燉雪梨
材料:
雪梨 ............... 一個
冰糖 ............... 冰糖適量
川貝 ............... 約一茶匙

雪梨去皮切片,將所有嘢放入燉盅,燉一個半小時即成。


我個煲唔夠高,用唔到湯盅蓋,所以只好改用焗爐紙代替蓋。



沒有留言:

張貼留言