2014年12月6日 星期六

殭屍面膜 + 減肥絲襪 + 雪花秀旅行裝

朋友又再網上訂嘢,所以我又搭單買嘢,其實套殭屍面膜已經買左成個月,只係一直未見面所以一直未攞,其間又再加單,加了減肥絲襪同埋雪花秀旅行裝。


殭屍面膜好似幾好玩,所以買嚟試吓,依個面膜可以check 埋你既皮膚會唔會缺水缺彈性。
如果缺水會起皺,如果缺彈性就會起bubble。

因為干左後會拉緊左,唔想嚇親街坊,所以唔post 我個樣喇。
不過我皮膚都唔算太差,個mask 干後都幾平滑,無乜bubble 及皺,放心哂。

一盒為一個療程,可以做16次。有16個獨立包裝粉,一支藥水及一支掃。

每次開一盒,好方便。

網上店主話做完殭屍面膜最啱做返依隻補濕面膜,所以特登留返幾塊面膜,等做完殭屍再補濕。


而以下依兩樣就特登再訂,用嚟去旅行時著。

減肥厚絲襪 - 話依款有減肥效果,但我諗住夠厚,所以諗住著去韓國做打底保暖。


另外依套雪花秀旅行套裝就俾我媽咪下星期去韓國旅行時用,咁又可以唔洗帶咁多嘢去,如果試左啱用,又可以係韓國順便買埋。

沒有留言:

張貼留言