2014年10月5日 星期日

慰勞甜品- Apple Pie

為左慰勞噙日陪我排左幾小時既老公,今日特登整返佢最愛既蘋果批俾佢食。其實話整俾佢食好耐架喇,今次真係整俾佢食喇。

不過其實我都係出貓,用左現成預拌粉,簡單又保證個皮好食。




不過掛住同老公食午餐,完全無留意個焗爐,所以焗濃左少少,好彩老公唔介意。



用預拌粉真係超級簡單。
只係開天包粉加 1/3杯水,拌勻就完成個皮。

個蘋果餡料就真係要自己整喇。
糖 - 1/2 杯
肉桂粉 ( cinnamon ) - 1/2 teaspoon
豆蔻粉 ( nutmeg ) - 1/4 teaspoon
牛油 - 1 teaspoon
蘋果 - 3個
麵粉 - 1/4 杯 ( 我無麵粉,只有低粉,所以用低粉代替)

將所有粉,糖等全部攪勻,加入切粒蘋果拌勻備用。




批盤搽牛油,以防痴底。
批皮粉圍分成兩份,壓成兩片圓形。一片放入批盤內,再放入已經拌勻的蘋果餡料。
然後再係面,加上另一片批皮。於批皮面用叉銡一些孔出來。用來疏氣之用。
放入焗爐以 220度焗 30 ~ 35分鐘即成。






以下是被我焗濃了的蘋果批,好彩老公不停讚好食,下次我會睇實爐溫架喇。

沒有留言:

張貼留言