2014年10月4日 星期六

2014 Le Creuset 秋之開倉 ( 10月4 ~ 7日)

依排銅鑼灣被封路,本來都諗住唔過去LC 開倉。
因為無乜特別嘢想買,而且要排幾小時,所以真係減低哂想過去既沖動。
但係 10月03日係Media 及 VIP 優先入場日,今年竟然出現好多紫色ITEMS,又中我死穴。所以同老公講,好想過去。
老公二話不說已經話想去就去。










我地二點半左右到達酒店外圍,排到去鼎泰豐,見到龍尾本來已經同老公講算,唔排,但佢又話過去睇吓點先,一排隊就會有工作人員每人俾張籌大家,以防突然有人打尖。因為每次走開都要登記及半小時回到隊,如果唔係就要重新再排。

因為每一組有45分鐘購物,所以每一次都要排45~50分鐘條隊至會郁,我地等左兩回至可以入到酒店內,酒店內還有Room 1 及 Room 2。

入Room 2 前要俾invitation card 登記及取購物袋。我地太約5:05 入到Room 2,但等到差不多6:15 才可以移到上一層入內選購,而依段期間,5點多到場既人,已經可以直接登記及進入Room 2,因為我地入嗰場已經係最尾一場。
本身見話至下午5點,所以至2點幾到,估唔到差不多6點仍然可以入內,激死。

一入到場,本來被個cassis tagine 吸引左過去,好彩老公即刻提我搵左我想要既嘢先,所以即刻走返去中間貨架上,好彩老公提一提我,因為架上仍有黃色大盒,即刻開嚟睇。
好多peach 花花呀,攞左 2 盒,再搵到一盒peach 心心,眼前有一盒我無打開,俾人拎走了,原來係我好想要既大紫心心呀,後悔死我。因為之後點搵都搵唔到紫心喇(大細心都搵唔到)

大心心,花花 - $260
細心心,花花 - $180




今次仲買到我上年買唔到既粉紅及粉藍心心杯,今場係大量,任揀。$280/對,價錢同上年一樣。


仲有好抵既粉紅色湯盅,一對$320。


Dessert Cup,其實我都唔知買嚟做乜,但佢有Lavender,由於唔可以單丁一隻,所以見到peach就順手攞埋,老公見我check 貨時都問我買嚟做乜?? 要哂兩隻??
我答佢食糖水用,我地每人一隻,佢就唔再問,由我喇。哈哈..... 我係咪真係會用嚟食糖水,依個係個迷,價錢好吸引,$100/隻。
但返到嚟有啲後悔唔買哂兩隻都係Lavender。



焗盤,上年已經想買,但最後無買,所以有啲後悔,本來攞左隻細啲既 18cm - cb,順手攞埋依隻26cm 過嚟揀,老公覺得18cm 太細,不如買個大既整薄啲,可以焗得快啲,所以最後揀左26cm,仲要係我最愛既Lavender顏色。


無意中係混亂既貨架上見到有兩個盒,見盒就開,竟然再發現兩樣Lavender 產品。
7" Cereal Bow - $120
Soup Bowl - $130  ( 其實我好似已經有Lavender 既Soup bowl,但唔肯定,買左至算)



幫朋友買既 Spoonrest - powder pink - $100。
老公覺得依樣好無謂,所以我自己無買。



今日買左以上產品已經兩大袋,老公又唔俾我幫手拎,我都知好重,仲要行遠啲至搵到的士,真係辛苦哂佢喇。




今日只為我既紫色團隊增添四位成員,但我會努力嘗試用橙花同人交換大小紫心返嚟既。
其實依段期間,我都好努力增加左幾位成員。



沒有留言:

張貼留言