2014年10月5日 星期日

大壹冰室-荃灣

噙朝過左荃灣豐澤,因為有Iphone 6可以取,但要親身到場至知有乜嘢機,我既target 係Iphone 6 plus,為左佢,所以又要走過去,11點半前已經到達荃灣廣場,因為如果晏左,停車場要排隊入,所以早啲好過。
不過好失望,因為只有Iphone 6,16g, 64g 及128g 都有貨,但無我最想要既plus。依家電話我放入手袋,已經好少袋入褲袋,所以都想要大部啲,睇得開心啲嘛。

既然無機,更係去醫肚啦,細佬介紹我地去食大壹冰室,佢話平時好多人排隊,所以我地就走去試吓。
可能我地都仲算係早,大約12點左右,所以都仲有幾枱吉枱,不用排隊。





每個餐都有餐包,餐湯 及餐飲。
羅宋湯唔錯。
但忌廉湯就無乜味。



我叫既係,好快已經有得食。味道都ok。但份量算細份,對我嚟講剛剛好,但如果以一個正常份量嚟講,應該好多人會唔夠飽。




我食完再要催促吓,老公份餐至出現。
有啲奇怪,佢地真係用打邊爐既肥牛鐵板上,仲要卷埋一舊,由於老公唔會食生牛,所以我都幫手將啲肥牛整開,用鐵板整返熟。




整體嚟講都唔錯,但如果要我排隊,我應該唔會揀佢。
我地食完大約過左 12點半,門口已經要開始排隊喇。

沒有留言:

張貼留言