2014年10月18日 星期六

曬果皮 - 2014年

今年同老公講想曬一箱果皮,竟然無阻止我。仲問我去邊度買好,又提議我買定當日報紙放入樽內,等知道邊年邊日曬啲果皮。



本來諗住老公生日當晚去果欄買新會柑,但飯後已經攰及怕晚上果欄啲人忙於上落貨,怕阻住佢地,所以第二日至買。但當晚已經買定左報紙,唔理喇,照入依個日子入樽啦。hahahha....




第二日星期日下午三,四點都果欄,其中一邊會較多舖頭有開舖,但有權記新會柑既就不多,而且沒有現貨,需要訂貨第二日取。當日好似只見到一間,可能晚上全部舖會開,就容易搵一啲。
所以只好訂貨,老公星期二晚至得閒幫我取。老細仲問點解遲左一日取,原來佢訂左邊日取,就會留俾你,唔會俾新返既貨俾你。不過都係相差一日,無所謂啦。
我聽人講用權記新會柑嚟曬果皮質量較好,所以即使其它牌子有現貨可以即場取走,我都寧願多等一天。
權記新會柑一箱:HK$250.00

權記新會柑。除了紙箱有他們LOGO外,箱外膠索帶及封箱膠紙也有記認。

每一箱有 15公斤。粗略數過大約有150多個。

箱面的柑較大,中間有些較小隻。

大隻跟小隻的對比圖。

為左曬果皮,一早已經準備好用品,毛巾,繩,Cutter及手套。
老公話啲柑酸,所以事前提我一定要帶手套。

點解要準備毛巾,因為要用只有少少濕既毛巾抹干淨啲柑。估唔到真係咁污糟。其間已經忍唔住洗左兩次再抹,本身塊布是全新的,抹完就變成咁。
其實本身有諗過俾錢,叫果欄啲阿姐幫手開果皮,因為自己唔識開,而且,只係需要拎啲皮回家即可以,好似方便好多。
但諗到無得自已抹柑皮,好似將來用都無咁放心咁。所以就決定自己一手一腳自己整,由頭到尾自己整,開心好多,啲果皮亦都珍貴好多。

抹過既柑皮,光亮好多。但好似聽人講,只可以用微濕既布嚟抹,唔可以整得太過濕。


網上好似沒有詳細教人開果皮既方法,所以睇左好多篇後,得出應該係由底十字界四下。

然後原住界開既邊慢慢開。比想像中容易,但有時掛住睇電視邊開,都有整爛幾個既皮。

綁上繩既方法,我就搵返上年買嗰串果皮出嚟偷師。
每一片入繩也是相反方向串入,每兩片之間打一個結,以確定有足夠空間俾佢地曬干。

由於是weekday整,只有晚上收工後有時間,所以要分開兩晚嚟整。第一晚開左兩串左約100個,已經有兩大盤柑喇。

本來想掉左啲柑肉,但老公話好浪費,叫我搾成柑汁俾佢飲,最後,一箱既柑肉,就變成以下五樽柑汁。仲要係已經隔哂渣。如果唔係仲多。
不過媽咪話苦澀味,同埋曬果皮既新會柑係要皮唔要肉,啲肉唔識合食及飲用。

沒有留言:

張貼留言