2014年10月18日 星期六

老公生日一日遊 @ 海洋公園

一早決定左老公生日當天入海洋公園行吓。
但早上突然有嘢要求,所以要等老公收工至可以入去。
食埋嘢,過到去其實都已經四點多,而且又約左屋企人晚上食飯,所以去到門口都有諗過仲入唔入場好。不過其實我地都唔玩機動遊戲,都係自在行吓,所以無理咁多,照入場。

我地已經有幾年無入過嚟喇。
都係自在行下水族館,原來依家山下都有間大水族館,見唔算太多人,而且太約等候時間15分鐘。但估唔到依幾十分鐘令我非常之燥。

因為排隊既多數都係國內人,佢地真係咁多年都唔識得乜嘢叫排隊。見到有位就得上前,排係我後面嗰位第一次想行係我前面時,已經同佢講要排隊,又扮聽唔明國語。之後見有指示,我直頭要指俾佢睇叫佢自己睇中文。但之後佢都係想繼續行去我前面。

之後有好多人都想不停行前。已經俾我話左幾個人。
但最後我輸左,因為有一位非常高大既男領隊,旁約無人咁不停慢步向前行打尖。撞到我都無反應仲要不停行,真係好想叫非禮。但佢咁既行為,令佢成功將條隧分開左右兩邊,左邊就係佢地既專屬通道,佢身後既鴨仔就若無奇事咁跟住佢打尖。而右邊就係排隊既香港人。

睇完依度,入左熊貓館就坐覽車上山。
其實只係一入嚟一個鐘左右,已經覺得累,所以一落車就走左入餐廳飲嘢休息吓。
依度無乜國內人,舒服好多。

之後行埋沙魚館同坐摩天輪就走喇,因為夠鐘同屋企人食飯喇。


依段時間係halloween,好似收11點。
所以如果唔係約左屋企人食飯,仲可以繼續玩。
因為周圍都好多人扮鬼,可以同佢地影相。
最重要係生日都仲可以免費入場,唔會話因為特別日子而無左。

沒有留言:

張貼留言