2014年10月18日 星期六

老黃瓜湯

唔愛好飲湯既老公,突然話想飲啲袪濕既湯水。
個人嚟講當然覺得葛湯較好飲。但問題在於葛湯好複雜,之前想飲都係突登叫媽咪煲,對於太耐無煲湯既我嚟講葛湯太高難度喇。(依兩年都係用湯包多,每包已經執好哂材料,只需要加舊肉即可)

問過朋友,佢地介紹我煲老黃瓜,未煲過依款湯既我,當然又出現一大堆問題出現啦。
例如:黃瓜點分老嫩,應該用乜嘢肉嚟煲之後都仲滑可以食既。返到屋企打開雪櫃,差不多見到乜嘢都落鬼哂落煲湯度,本來仲想落埋龍眼干,但怕唔合適,所以忍手無落。




煲湯材料:
老黃瓜
赤小豆
意米
扁豆
南北杏
蜜棗
豬展

份量我都係亂嚟,藥材店有一包是包好的赤小豆+扁豆,我就全包倒鬼哂入煲,唔知係咪落得太多,我覺得煲湯有種我唔多鍾意既味道,但又講唔出係乜嘢。

老黃瓜,朋友幫手問了家人。
選老黃瓜要選深色,皺紋多既。去左一檔較有信譽既菜檔,見佢寫明係老黃瓜,就乖乖俾錢喇。

切開左舊瓜後,又出現一堆問題,點解咁青綠色,味道好似青瓜香味。需唔需要去中間啲籽。不停回想平時飲瓜湯係點,最後唔理喇。去鬼哂中間啲籽。

煲左兩個半鐘左右,老公返到屋企就飲喇。
滾左之後就轉左最細火嚟煲,中途無理過佢,打開蓋差不多無少過水,所以我真係好鬼愛用staub 嚟煲湯。



沒有留言:

張貼留言