2014年6月22日 星期日

IDEALE CHEF 煎PAN & Euro Cook鑊


星期五收工,去左公司附件間意美廚開倉度睇下有無煎PAN啱用。因為屋企隻煎PAN 係易潔煎pan,如果面既塗層甩左,再繼續用會致癌,所以想買返個唔係易潔既pan。

睇左一陣,揀左依兩款,sales ee 都話依兩款係陶瓷物料,即使面嗰層甩左,再用都唔會釋放致癌物質出嚟。價錢又吸引,所以俾埋錢,唔洗十分鐘已經走得。
(返到屋企至詳細望個盒寫乜,兩隻都係寫aluminium (鋁),咁其實邊part 係陶瓷呀?? )

小小的煎pan,其實都有24cm。但跟我依家用緊嗰隻30cm比較。感覺真係好細。但有時煎少少嘢,細隻啲都ok 啦,同埋個邊較淺,如果煎蛋,倒返入碟會較方便。
最重要價錢只係 $78。(無額外折購,因為好似已經係特價)

依個pan個面層有啲似上年工展會睇中既款,都係有一點點好似雲石面層咁。




估唔到賣到咁平,仲有個不織布作包裝至入盒。(其實我都唔知原價是多少)




另外,再買多個大少少既鑊。咁有時炒菜,炒飯,煎餃子都方便啲。
(因為老公唔會用我啲LC 同Staub,所以都要買返啲較易用既用具俾佢既)

依個係32cm,仲要係我大愛既紫色。
好似已經係特價$228,仲要因為盤點清貨,所以額外再有88折,折完好似係$201。
返到屋企睇個盒,至知道依個鍋有成6L。咁咪容量仲大過我啲Staub ??







星期六好早起左身,無乜嘢做,就煮左個豐富早餐同老公一齊食,好鬼飽呀。

沒有留言:

張貼留言