2014年6月22日 星期日

韓式炸雞

早排中左星星毒,又食過荃灣好味道既韓式炸雞,所以見到網上有人教整即刻Bookmark 左個食譜先。其實一早已經想整,但因為一直未買到粟膠所以一直等等等等。

終於搵左一日捉左老公同我出TST 韓國街度買埋粟膠就可以動手喇。

食譜來自"家嫂的廚房"
http://lacuisinedeamy.chiba78.com/articles-19285.html



韓國炸雞 (參考小小米桶) 2人份

材料:
雞塊 (可以選雞胸,雞翼,雞腿)2大件切小塊  (我今次用雞翼嚟整)

辣醬汁撈雞:
蒜蓉 1 teaspoon
醬油 1 teaspoon
韓國粟膠 1tablespoon
黑椒粉
韓國辣醬 1~2 tablespoon
茄汁 2 tablespoon
麻油 2~3 teaspoon
水 1~2 tablespoon

做法:
1. 雞塊預先用額外1 teaspoon 蒜蓉, 1 teaspoon 生抽, 少許糖, 黑椒粉醃一晚

2. 要吃炸雞時,便制作辣醬:韓國辣椒醬,蕃茄醬,水及韓國粟膠混合備用。
 然後用小火下麻油煮蒜容一會,再加入混合的醬料煮至濃稠,待用。


炸漿: 
雞蛋 (打散),地瓜粉,麵粉,生粉,小蘇打粉

3. 制作炸粉,地瓜粉,麵粉,生粉以2:1:1份量混合,再加入小半匙小蘇打粉

4. 雞塊沾上粉後,再加一隻雞蛋,拌勻。

5. 燒熱一大煱油,先把雞塊炸至微金黃,盛起放在廚房紙上。

6. 全部雞再放回油鍋中再炸,盛起,炸2次外皮脆一點。


因為之前搵左幾間都唔見有蕃薯粉買(即地瓜粉),所以一見到有即買。
但行多幾間,發現佢地買既同我依包有啲唔同,其它舖買既較幼滑,我依包有啲較粗粒,要用少少時間拌勻至可以用嚟炸。


今次用左豬豬煲嚟炸,係細左少少,每次只可以炸5~6隻。但慳油啲嘛。
而且,用Staub炸嘢真係好好,開最細火力已經有以下效果,又keep到油溫,勁滾呀。
同埋之前用個煲,每次用完都係好干,點養點用都唔靚,今次炸完之後即刻油潤哂。



買嘢時順手去左印尼舖度買嘢,見佢有木薯粉又買埋,佢地教我用依隻木薯粉(少少)加以下依隻炸粉嚟炸雞翼,都好好食,其它嘢乜都唔洗再落。


由於都怕個韓式炸雞整得唔好食,所以都係分散投資,每樣一半,所以同場有一半係依隻炸雞翼。依隻炸粉只需要同少少木薯粉混合,然後將已經腌好既雞翼抹干,印上已經混合既炸粉即可以拎去炸。
老闆果然無介紹錯,依隻炸完出嚟好香脆。

我地既晚餐,炸雞兩碟。


之前一直想買PHILIP 部AIRFRYER,但老公話我地都好少整炸嘢食,而且廚房又無乜位,所以一直都無買。但係整過炸雞後,又發現維他有promote,可以以超抵價$549換部gemini無油煎炸鍋,網上見好多人都換左,評語都不錯,效果跟philip 嗰部差不多,只係無配件可以加,同老公講多兩講,佢都話換一部返嚟玩吓,不過我因為都係趕尾班車嚟換(promote 已經完左啦 ),所以所有現貨已經俾人換哂,要等下一批,應該八月至有貨,咁依段時間,我就慢慢執下個廚房,生個位置出嚟放置佢啦,期待中。





沒有留言:

張貼留言