2014年6月19日 星期四

化妝品收納架 - From 淘寶寶

其實我平時都唔會化妝,但點都會有啲護膚品既,始終係女仔嘛。特別家姐係一個購物狂,成日都會買埋我嗰份,所以屋企都儲左唔少嘢。
本身每日都會用嗰啲就會放係當眼位,其它少用啲既就放埋一邊,要用至攞,但係發覺會成日擺到過期或者唔記得有佢地既存在。
所以有次無意中見到淘寶有依舊嘢時,簡直發現新大陸,即淘。
收到件貨品時,第一感覺係,點解咁大舊既。老公都問我乜我無睇過尺寸咩 ?  係,我認,我真係無,全憑感覺覺得啱用,同埋覺得佢唔算大舊同阻地方就買。
拎到返嚟都唔理咁多,搵返哂啲嘢出嚟就放鬼哂上去,好快已經俾我打爆左。仲要有啲唔夠位放入去,但起碼都可以搵返哂我啲庫存出嚟放係當眼位提自己記得要用。
不過個架因為已經定好哂尺寸,所以有啲用品都要就返個位至啱放。不過整體嚟講都算好方便呀。









沒有留言:

張貼留言