2014年6月18日 星期三

無咀貓之夜上場



早兩個星期五,約左另一位喜愛無咀貓既朋友一齊去食拉麵。
收工過到銅鑼灣都已經七點喇,之前聽人講都幾多人排隊,好似試過話要排成兩個鐘至入到舖,所以依度一直無叫過老公過嚟陪我食,如果最後只係因為得KITTY,而啲拉麵一啲都唔好食既話,一定俾老公話爆呀。所以依度最啱搵好姊妹一齊嚟啦。

我地約左係利園度等,跟住一齊行過去。本來都應該算好近既,但對於我地兩個路痴嚟講就有啲困難,我地兩條友都唔識睇地圖,開左Google 都搞唔清啲方向,所以都搵左一陣至到。




去到門口只係得三個人排隊,我已經大叫有望喇。因為一早講好,如果時間尚早,咁就掃埋去新開既kitty secset garden,排隊期間已經俾左份menu 我地揀嘢食。都算多款揀。無幾耐已經可以入去。
嘩....... 全間舖周圍都係kitty,如果唔鍾意佢既話真係會吃不消。

枱上既嘢大部份都係kitty

連筷子套都係kitty

牆上又有kitty掛畫


掛住影相,無幾耐我地既拉麵就已經到左。
第一眼當然俾紫菜上既kitty 吸引左啦。碗麵睇上去以為好細碗,但其實我地都食到飽左。


我地無咁勁連湯都飲埋,只係兩碗湯倒埋一齊,因為要影個碗底。但其實依個動作都係多餘既,因為我地兩個都買左依個拉麵碗,個碗只係$140,都算幾大個。但我買嚟送俾人既,因為我要留返啲quota 買LC 啦。







沒有留言:

張貼留言