2014年6月10日 星期二

Agnes b x LC 星星盅 + 爆菊米奇

近期又收到禮物喇。
Agnes b' x LC 星星盅好似係今天情人節限量版,但唔知點解限量到依家都仲有得買,當時老公都有問過我想唔想買,但當時拒絶了,因為我諗唔到個盅有乜嘢用,又唔係平。
點知........ 家姐既朋友知我鍾意依個牌子,竟然去開食飯時見到就買左個嚟送俾我,開心C。仲諗緊整乜嘢嚟同佢開光。



另外依一套爆菊米奇係廸士尼 90週年特別版(老公幫佢改名架,話佢啲圖案好似爆開哂既菊花喎)。
依套係老公表姐送架,老公仲要走到老遠既大古城拎俾我。

套米奇好靚,仲未捨得開嚟用。



沒有留言:

張貼留言