2014年1月19日 星期日

紙婚之放-台北DAY 3 – 13-JAN-2014

最後一日,終於可以瞓得晏少少,10:30至起身沖涼,執嘢準備checkout。
本來依個trip都預左無乜嘢買,所以兩個人都只係帶左個細喼,點知又買枇杷干,又買左薑母茶,又kitty碟,都幾阻地方,都花左少少時間至執好行李。
11點多已經到lobby度checkout,想去搵西門町一檔街邊檔既胡椒餅,好好食架,但幾年無嚟過台灣,唔知係咪已經無做,搵唔到喇,都幾失望。
跟住問老公想唔想食小竉包,佢立即話食啦,所以即刻坐捷運過去,行經西門町又買木瓜奶,又買左兩頂帽,老闆自己降價,每帽原價NT$490,最後NT$800就有哂兩頂。

去到鼎泰豐都等左一陣至有位,因為有旅行團同香港學生既遊學團,所以等位時間長左少少。入坐前已經點好菜,小竉包好快已經到左,我去完洗手間出嚟已經係枱上面,食完小竉包至上碗擔擔麵,老公勁後悔唔點兩竉小竉包,而怕太飽而選其中一樣係擔擔麵啦。





跟住行下附近,竟然發然我上次嚟食過一次好好食既粉圓,立即拉老公過去再食,間舖裝修左同大間咗,味道依然好味,咁下次再嚟食完鼎泰豐我就記得附近有間"東區粉圓"啦。



食飽飽就周圍行,順手去買手信,本來都唔諗住買,但老公話叫我買返公司,其實公司都無人知我去左旅行啦,因為只係請左一日假,唔出聲真係無人知,但佢話我依排咁忙仲請假,買返去請老闆同埋同事食喎。所以就走去搵好味道既微熱山丘喇。行左一個車站路程左右,唔識點行,咁啱問著個坐係路邊吹水既的士司機,佢話都幾遠,所以就跳上佢架車過去喇,都真係幾遠,絶對唔接近捷運,坐左NT$120的士,可想然知有幾遠。但回程問左店員,原來有巴士回西門町,坐12號巴士就係酒店隔離街落車,都係大約半小時左右,都幾方便。
依間既鳳梨酥已經聽過人講好食,亦搭過谷友買過返嚟hk俾老公食,佢都知道依間好食,所以要特登走過來買,都無乜異議。

一到店舖,店員會請我地坐低,然後就送上一杯茶及一件鳳梨酥。(掛住食同計要買幾多盒,食完至記得影相)

依間既鳳梨酥有乜嘢吸引??咬開後,你會見到一絲絲既菠蘿肉,味道帶少少菠蘿既酸及香味,而個皮係我喜愛既曲奇皮味道。

鳳梨酥得三個包裝,十件(NT$350), 15件(NT$525)同埋20件 (NT$750)。即係每件都係NT$35/件,無話買大盒啲會抵啲。但我地撞啱係新年前,所以買既係新年包裝,印象中,應該係內層既通紙由啡色變成紅色,而麻布袋變成紅色不織布袋,無乜其它特別。




其實佢地仲有菠蘿汁,但我未飲過,同埋怕重,所以無買嚟試。本來問過酒店可以代訂,但要預三天時間俾佢地送貨,所以只好自己走過來。

返到酒店太約3點多,拎返啲行李就出發到台北車站那邊的三越,先到12樓寄存行李,然後就到10樓買LC啦,有部份產品半價,如果無折,台灣買LC都幾貴,一定貴過HK,所以我只係睇特價品,買左四個碗,跟住拎住行街都幾重。


飯碗折後NT$440;湯碗折後NT$490。最衰湯碗無紫色啦。

買完嘢都仲有一個鐘時間行街,所以又周街食嘢。依杯桃多多都係NT$35(700CC),即係HKD10都唔洗,但個杯同我塊面差唔多大,好鬼抵飲。

5點就過去買車票到機場,40分鐘左右就到喇,之前又叫細佬幫我網上checkin揀位,係機場都幾無聊,早知係台北行多一陣至嚟機場啦。今次一喼去,返去一開四。




7:30準時起飛啦,台灣BYE BYE 喇。

沒有留言:

張貼留言