2014年1月26日 星期日

新年必備食品 - 蘿蔔糕

由細到大我地都被Mammy寵壞,每年都會親自整蘿蔔乾糕俾我地食,有時整得唔好仲要俾我地彈,下年要唔好咁稀,唔好咁硬,唔好咁咸。乜嘢評語都有。有好幾年佢都想懶唔想整,都會因為我地強烈要求而又再整。近依兩年,細佬都會出手幫媽咪整大部份嘢,等佢唔洗咁辛苦,一個人要蒸成8-9底(仲要係大盤),其實真係幾攰架。

而99近兩年都忙住揍孫,都無整蘿糕啦。講真,食開自家製既蘿蔔糕,真係食唔慣街外既蘿蔔糕。始終覺得無咁好食。
以往同老公每年新年可以食3-4底蘿蔔糕,由於近年失收(少左99既兩底),我地都要慳住食。

今年老公突然提出叫我整俾佢食,仲話會幫我刨蘿蔔,因為刨蘿蔔最花時間。其實前幾年都整過一次俾佢食,但因為太花功夫,而且我又無咁快收爐,所以都係整左一年就無再整喇,平時有時間都係協助媽咪整多。
但今年佢提出,亦都想媽咪休息吓,所以今年蘿蔔糕決定由我負責。見谷友介紹團購刨蘿蔔機,同老公講都想買返一部,都係$400幾蚊,用到兩,三年乜都抵返哂。但團購要1月24日至有得攞,仲要走到過銅鑼灣,最怕第一日唔夠貨又要等到唔知幾時,最後淘左一部機返嚟。牌子,唔知係乜,但睇佢介紹既片,套入唔同刀片,可以刨到唔同既嘢都唔錯,所以就試吓,大約HKD320左右。部機比想像中大部。嚟到係一個都唔細既紙箱,裡面仲有兩個紙盒,一盒放部機,一盒放刨嘢既配件,有五個刨嘢既配件可以選擇。






跟機係兩腳插頭,老公幫我換返三腳插,本身諗住自己刨,但部機都幾嘈,同啲刀片都幾利,所以老公唔俾我刨,佢刨哂至再交俾我,幼絲要2/3,粗絲要1/3。老公話刨粗絲好快已經刨完,可能個孔較大,所以都較快卦,刨三斤蘿蔔都係五分鐘左右,老公一邊刨一邊話抵用,真係快好多,因為以前老公都會幫99刨蘿蔔,所以都知幾花時間,仲要好容易出現血案。


本身諗住下星期年三十晚至整,因為嗰日應該已經收左爐。同埋我地會放冬菇,放左冬菇較易壞,唔可以放咁多日。但噙朝老公話,不如係偉大工程前,試整少少先,失敗左都無咁甘(因為真係好幾年無整),同埋佢真係已經好想食喇。所以即刻走去浸冬菇同蝦米,由於今晚要整,所以我用暖水浸冬菇,用暖水浸會快少少軟。

我由晚上八點左右開始整,洗洗切切,整到都成11點至完成可以入盤蒸,今日只係試整一個份量(倒出嚟有兩個錫紙盤份量)。蒸完出嚟老公已經忍唔住要食,一食就無左1/4,仲要不停叫佢唔好食咁多至停,因為有一底會俾媽咪,即係依一底我地要食幾日至會有下一轉。因為我唔想中途又要再整啦。

今次試整,老公非常滿意,但我覺得好似唔夠料咁,不過我屋企唔習慣再係糕面度放料,其實我都唔鍾意,因為切開嚟煎時,放面既料會跌哂落盤散開哂,所以溝埋入糕內好過。


沒有留言:

張貼留言