2014年1月18日 星期六

紙婚之放-台北DAY 2 - 12-JAN-2014

今朝5點半老公就叫醒我,點解要咁早??因為噙日發現7-11有Hello Kitty碟換,但噙日已經被人換哂,店舖話今朝應該會翻貨,但一定要早,最好六點左右嚟,如果晏左好多時已經俾人換哂。印花其實噙晚已經儲齊(我選擇儲五個再加NT$119嚟換)。



5:45已經等lift出發,仲係度同老公講起上年既今日我啱啱至沖完涼準備化妝。又俾老公話我上年瞓過龍
酒店對面已經有一間7-11,但問了,說今早翻的貨品沒有碟,所以去埋附近四~五間再問,但都係無,已經打定輸數,最後一日都無就換杯算。跟住去附近店舖買痴飯+豆漿返房食,老公食左都讚話好食。食飽飽睇一陣電視再瞓。跟住九點就起身沖涼又要出門去九份喇。
原途見到有7-11老公都會走入去問下有無隻碟換,佢唔識講普通話架,問左我點講就自己走去問,台北車站四個角落都各有一間7-11,竟然問到第二間話仲有得換,仲要有10幾隻可以換,所以立即先換一隻,估唔到換一隻後佢又俾左兩個印花我,跟住又想換埋俾家姐同朋友,但我地今日出發去九份,路途都幾遠,但印花又要買嘢至有得攞,最後老公話買金紗朱古力嚟儲印花,因為較細件又輕一點。我地係櫃位搞左好耐至搞掂換多兩隻。本來都想聽日臨走至過嚟換,但又怕俾人換哂,所以今日就枱住三隻碟遊九份+十分。講真都幾重架。


因為換碟用左唔少時間,本來可以坐定定搵間餐廳食嘢既,依家變左得返20分鐘食嘢,所以最後買左個鐵路飯盒嚟試。Um.... 講真,味道一般,但價錢平,只係需要NT$80就有個飯盒。當試吓新嘢囉。
我地因為早買車票,所以有位坐,都成50分鐘車架。但見有老人家,所以老公讓左個位俾老人家坐。好彩依班係快車咋。有好多站都飛左唔洗停。到左瑞芳站就問人點上九份,可以選擇坐巴士,班次都幾密,但老公見坐的士都係NT$180,所以選擇舒服啲咁上去,佢頭先企左全程火車,都好攰喇。的士司機都不忘推介我地租佢五小時,費用打折後NT$2,000,但因為我地唔想限住時間咁玩,同埋我想試下坐火車去十分,所以都係選擇自己去。

老公第一次嚟九份,佢對依度印象都唔錯,因為多嘢睇,店舖又集中,行下食下嘢,無咁悶。



老公一見有魚羹就話想要食,佢話噙晚已經想食,但見唔多吸引所以無食到。



跟住又食左花枝燒,老公自己問,自己叫架。幾勁。


噙日行左半日,搵左好多度都搵唔到依款枇杷干,估唔到依度有得買,因為99鍾意食,食完喉嚨舒服啲,所以一買就買左六樽,NT$1,000/3樽,個女仔可能見我地無講價,所以自動送多一包俾我地。不停介紹我地可以點食,又俾左放左7年既枇杷干我地試,老公都讚好食(其實佢食前好怕會肚痛啦)。其實依樽嘢香港都有得買,但買得貴好多,要HK$160左右一樽,所以姑奶叫我地見到就買返去。

見到一條長樓梯,又走上去八下,有間舖專買懷舊糖果,好得意。




再行上去,就見到好出名既"阿柑姨",但太多人喇,所以懶得排隊。

最後同老公搵左間有露天既餐廳坐低飲嘢坐吓,欣賞下九份。但坐低後開始落微雨,越來越大霧,最後乜嘢都睇唔到。




回程我想試下坐巴士,但因為我地用悠遊卡,所以我都唔知車費係幾多,估唔到係九份我地都行左兩個幾鐘。一落到瑞芳就去車站買去十分既車票,仲有半個鐘至開車,所以又走去Cafe買杯嘢嚟飲,叫左杯特濃朱古力,好好飲。

過去十分車程大約30分鐘,好彩有位坐,本來已經停雨,但途中開始又落雨,都擔心放唔到天燈,到站後仲要越落越大,但都見人地都繼續放到,所以唔理喇,同老公搵左一間,揀左天燈顏色就密密寫喇。我揀左紫色,寫完工作人員就帶我地到火車軌,一個幫手點火,另一個就幫我地影相,超快手,仲要追到天燈放上天既時候。






因為落雨,所以放完都諗住走,本想坐4:50既車,但可能落雨,好多人都想上依班車,估唔到我地上唔到車,跟住下一班車要等到5:38,差唔多一個鐘呀,因為怕下一班車都無位上車,所以留係車站度等下一班車,好彩有帶暖包。無咁凍。下一班車成功上車,但都幾多人,又無位坐,背包既碟覺得越來越重,而老公仲要拎住六樽枇杷干,仲重。最估唔到佢地依啲火車都幾失敗,我地由十分回台北車站差唔多用左兩個鐘,其實班車停係站讓其它車先行,應該讓左差不多20分鐘。所以下次唔係包的士,我地都唔會選擇再去依度。

跟住返酒店沖涼,休息一陣,九點左右又出發到市林夜市食嘢。但經過阿宗又食碗麵線先。之後之坐捷運過去。



沒有留言:

張貼留言