2014年1月18日 星期六

紙婚之放-台北DAY 1 - 11-JAN-2014

老公訂左7:30AM機,所以未天光已經要出門口,好彩有細佬車我地去機場。之前一晚我已經網上Checkin揀左位,所以我地都成6:30至到機場,慢慢過關,睇下嘢就可以上機喇。

今朝第一餐係飛機餐,印象中以前CX去台灣既飛機餐都無咁求其,因為我唔鍾意食炒麵,但又怕肚餓,所以只係求其食左幾啖就留肚過去至食。

之前都試過自由行嚟台灣,但都有其它人同行,第一次自已兩條友去旅行,我今次真係乜嘢功課都無做過,我連點坐車,去邊度坐車都唔知,好彩老公做足功話,好快已經搵到巴士去台北車站。大概40分鐘左右已經到達台北車站,第一件事就係買定明天到瑞芳既車票,因為我想帶老公去九份,而又想去十分放天燈,我未去過十分呢。本來想買11點幾班快車,但點知賣哂,所以只好早一班慢車,變左10:15車。


跟住就去酒店,老公話西門町間酒店唔多近捷運,睇地圖係兩個站之間,所以我地就行去,見到有葱抓餅又買嚟食,飲埋豆漿都飽飽地(掛住食,無影相啦)。
行行下,老公發現我地其中想去既相機街原來就係車站同酒店之間,所以就諗住最尾嗰日至行。

好快搵到間酒店,原來係伊樂園酒店對面(以前叫一樂園),係用舊樓改建,講真外型唔多得,但因為新改建,所以啲嘢較新同干淨。同埋原來要三點至可以Checkin,所以放低啲行李就出去行街喇。


老公話想去食度小月,睇下係咪真係咁好食,去度唔算太多人,等左一陣就有位,我地每人叫左一碗擔仔麵同粉。其它嘢唔多吸引我地食,食完都飽飽地,可能今朝杯豆漿飽肚,如果唔係真係想去埋對面鼎泰豐度食埋小竉包,老公好鍾意食小竉包啦。




跟住就周圍行街消磨時間,去左今朝見到谷友介紹既natural kitchen。間嘢係內街,都有少少難搵。入到去大部份嘢都係NT$50/件。好快已經搵到谷友介紹既花花小碗。都幾失望,全部上色都唔均勻,一撻撻,行左一個圈拎左上手都係放返低,但老公話一場嚟到,又唔係貴,咪照買囉。本來都想買碗,但諗起屋企真係幾多碗,同埋想買LC既碗多啲,所以忍手。 



跟住諗住再去糖妹介紹既華山,但行左幾條街都唔見,所以最後都係坐的士過去,原來我地行離左捷運條路,唔怪得搵極都搵唔到,同埋都離幾遠,都坐左成NT80的士(台灣的士其實都算平)。去到華山都幾失望,因為本書介紹話有跳蚤市場,會有地攤檔,但去到只見人頭湧湧,大部份都係藝術既既嘢,又人多,同埋當時已經幾攰下,所以搵左間CAFE坐一陣食少少嘢就返酒店休息。返到酒店至係五點幾。







老公瞓到9點左右就起身同我去華西街既夜市度食嘢,其實都幾近西門町,只係坐一個站就到。依度有一檔燒腸仔幾好食,好似都係NT$35左右。另外,又食左碗粉圓同西瓜汁。





行左個圈,想食既都食左就回程打算返酒店,因為今日都幾攰,但一出西門町捷運站,又走左去買炸雞粒返酒店慢慢食,店員知我地係香港嚟,又講啲唔減唔淡既廣東話,真係笑死我地。



依間就係我地住既酒店,間房比網上睇細間左,但老公話紫色地毯係我鍾意既顏色,本來仲有KITTY房,但KITTY房只有兩張單人床,所以揀返普通房,地方因為新,所以都干淨,房間大小對我地唔多重要,最重要係干淨,如果污穢同舊,間房幾大都無用。




沒有留言:

張貼留言