2014年1月10日 星期五

旅行前的準備


好耐無試過同老公一齊去旅行喇,其中一個原因係家中有兩隻狗,佢地習慣只係見到我地,所以如果我地去旅行,最大煩惱係佢地,因為怕佢地唔習慣,又要 諗邊個可以幫我地睇住佢地。最好當然可以放哂兩隻係一齊住啦,但佢地兩條友仔一齊去到陌生地方就煩到飛起,所以最後決定,一隻去我媽度,另一隻去99度。
冬瓜(哥基)係細佬,但最霸道同最嘈係佢,放佢係我媽度就啱,幾嘈都唔會有人投訴。因為我媽住唐樓,又有個大天台俾佢跑。


仔仔(松鼠)係哥哥,跟左我地12年喇。每晚都跟我一齊瞓,所以出發前最擔心係佢,因為無得跟我瞓,佢又老喇,最怕佢唔習慣。

前一晚同老公返99屋企度食飯,順手帶埋隻狗返去,本來佢都好開心架,但見我地走又唔帶佢走就嗚得好勵害。心痛死喇。
之後再返屋企帶埋細佬去我媽屋企,先上天台俾佢跑,佢玩得跑得好開心,但到我地出門時,佢又係嘈得好慘。不過我唔太擔心佢,因為佢好快習慣,會將屋內所有人都好似欠左佢咁,要服侍佢。
返到屋企好快已經執好行李,跟住襯佢地唔係屋企,順手清潔埋間屋,想抹鐵閘好耐,但如果冬瓜係屋企,我開唔到木門清潔,因為佢一定會吠,佢可以話係好有規律既狗,佢唔鍾意改善,屋企地下突然放左好細件嘢出嚟佢都會發現。


https://www.facebook.com/XiaoBaoYuXiaoDong

沒有留言:

張貼留言