2013年11月8日 星期五

送給家姐的Le Creuset

天氣慢慢轉冷,又到食煲仔飯既日子。
由於家姐新屋企轉左用電磁爐,以前既瓦煲已經用唔到。
佢見我用staub同LC咁開心,所以佢又想試下用。其實之前佢好反對我用架。因為貴,而且佢聽朋友講,依啲煲係啲大廚用,好難用,所以一直唔多支持我用。
但上次佢知我去LC開倉後,問我仲乜唔叫埋佢,因為佢都想平平地買個試下嚟用。
所以我就買左依個20cm - Dune色俾佢喇。
20cm用嚟廚2~3人份量既煲仔飯啱哂,又可以用嚟燜吓嘢。
本來想買個stone色俾佢,一嚟顏色型啲,同埋係黑裡。但諗諗吓,怕佢用唔慣黑裡,因為睇佢都唔會點樣睇黑裡使用既方法。可能簡單啲白裡對佢嚟講會易用啲。



沒有留言:

張貼留言