2013年11月11日 星期一

我的第一個酵素寶寶

想整酵素成個幾月,星期六終於的起心肝去買材料去整喇。
本來諗住整個簡單啲,只係檸檬+奇異果。但見人地話提子整出嚟好飲,所以又加提子,其實人地係加黑提,但因為我唔多食黑提(因為有核,所以懶得食),所以老公要我買無核青提。
希望成功啦,淨係青提都買左手$40幾蚊呀,失敗要倒哂就肉赤死。

返到屋企即刻開工洗干淨啲生果。上網見人話提子凹下去部份好容易藏水,所以我一粒粒咁抹干,唔好有心份引致發霉。
我認,我心急,唔夠一個鐘已經忍唔住走入去整樽酵素。

玻璃瓶,刀,針板都用熱水消毒。

提子介十字,檸檬及奇異果就切片。
然後一層提子,一層奇異果,一層檸檬,再一層冰糖。然後再重複咁放,我只係放左兩次就差唔多到頂喇。所以就加層糖。確保所有食材都俾糖蓋到。






依樽就係完成品喇。本來諗住一樽搞掂哂(右邊),點知材料多到可以放多一樽細。
其實之前係買左邊依個樽嚟整,但買完嘢返嚟後,發覺太多材料,所以搵返個放冬菇既樽出嚟整。

隔左兩個鐘左右入去睇,啲糖已經開始溶喇。好心急想快啲夠14日可以飲。


Day 1
第二朝,咁至開始計第一日,多左啲液體喇。



隔左兩個鐘再入去睇,細嗰樽啲糖突然溶得快左。




Day 2
即係今朝,細嗰樽大部分糖都溶哂,好擔心面嗰啲材料無俾糖水浸住而發霉,所以即刻消毒筷子就將啲材料浸就落啲糖水浸住。
順手開一陣蓋,散吓啲氣,因為唔想啲酵素咁重酒味。

唔知係我成日整細嗰樽(噙日開蓋整過佢幾次),我覺得細嗰樽啲液體無大嗰樽咁清。細嗰樽啲液體濁一啲。



4 則留言:

  1. Hello, 我係小童太呀,本來搬左去 blogspot,但我真係搞唔掂,點整都做唔到心中所要既效果,唯有又搬去 wordpress, 這是我的新 blog 地址 http://kamameow.wordpress.com 大家繼續 keep in touch!
    BTW,見大家嫁左後都好努力鑽研廚藝,令我好慚愧下 /_\!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈... 其實我都搞唔掂blogspot呀, 見其它人整既分類可以整幾欄, 我都R哂頭, 但諗住用到就算喇.
      Wordpress 好用嗎?? 我依個電腦白痴成日都要問我朋友個blogspot點setting.
      我加左你個新blog 為追蹤啦. keep in touch ar
      我因為無嘢好做, 所以至研究整嘢食

      刪除
    2. Wordpress 對我黎講好用DD。我仲係地獄廚神咁款,有時要靠老公出手先有得食 O_O ,希望以後會好 DD啦!

      刪除
    3. 其實我之前都好地獄,煮嚟煮去都係食嗰幾款,所以前幾年都食左幾年外賣,廚房真係要嚟煲水飲。
      但為左研究買唔買LC而入左個Group,佢地煮既嘢真係吸引到我,同埋好多原來唔難煮,佢地會教點煮,有嘢唔明又可以問佢地,所以依家差唔多日日煮,有時老公都會一齊睇下人地煮乜,一齊揀試煮乜嘢。
      我地大家都努力呀。

      刪除