2013年11月12日 星期二

我為煲狂


香港終於都出Lilac Mist,由於係限量版,今次安排左上網抽。
咁既安排,我覺得好過要人去排隊。

其實我之前已經買左個LM既花花煲。但買返嚟後覺得台灣版既LM花花煲無乜漸染效果,但係心心就多啲漸染喎(心心煲係睇人地啲相)

所以......... 我又再次上網抽喇。如果好彩可以抽到香港版既花花煲,我會放返之前台灣版嗰個花花煲,希望香港出既LM會比台灣版靚啲啦。









由於有三個Quota 可以揀唔同款既煲,所以我揀左花花,心心同Risotto 18cm
花花煲 - HKD2,388
心心煲 - HKD1,998
Risotto18cm煲 - HKD1,028







8 則留言:

  1. 好多靚太結左婚後唔買手袋,變左買煲,我都好想買 LC,不過無地方放 /_\ 真羨慕你地有屋有地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無乜位放架咋,已經要煲疊煲咁放兩層

      刪除
  2. 呢隻顏色好靚呀~~ 係咪都容易抽中架?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該好難抽,每款既數量都唔多,但聽聞已經有兩萬幾人抽。
      如果你想抽,得返一分鐘。因為今晚12點cut.

      刪除
  3. 如果你抽到,可放台灣版俾我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思呀,我都抽唔中。乜都抽唔到呀。所以都出讓唔到個花煲俾你。

      刪除
  4. Hi 我抽到心心 有興趣換? 我可補差價 tux
    92033324

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,紫花係我恨左好耐既煲,但我今次都抽唔到,所以唔會換。
      紫花煲我用差唔多三千蚊買返嚟,都未必有人接受到依個差價。

      刪除