2013年11月29日 星期五

孖人開倉+買相機

我發現我已經成功傳毒俾我老公,依家佢發現LC / Staub有promote 都會主動同我講話去睇。咁啱噙日發現孖人牌係我公司附近開倉,同佢提過下,佢已經過嚟接我收工一齊去睇。(其實我有講過話唔睇架,因為好似都無乜需要再買煲)。

開倉地點係我公司同一條街,只係行後幾楝大廈,去到大廈樓下,老公都好懷疑係咪真係有,因為楝大廈唔似開倉。但入到間店好細,似係陳列室,好少嘢咋,可能我對孖人本身無乜興趣,只係睇staub,staub放出嚟既有 24cm , 28cm 同埋心心煲。
心心煲我覺得LC會靚啲,其實個28cm都幾心動,只係HKD1,599咋。老公都講左幾次話買。
其實上星期都有諗過去康怡Aeon度買28cm,因為HKD1,599再有九折,唔洗HKD1,500,仲抵。但諗左好耐,我地得兩個人,28cm好似太大喇。所以一直忍手。所以睇完好快走。




跟住係附近間越南餐廳食飯。
老公食香芧豬扒飯+牛油雞翼,我就食生牛肉湯河。味道唔錯,可以再嚟。




之後就出旺角,實行今日最大既任務,因為老公要換相機,所以今日其實主要係買相機。


沒有留言:

張貼留言