2013年11月23日 星期六

又一星期

食左幾日中醫,其實都覺得好左。所以今日老公又陪我出去覆診。

今日個診所又係人山人海,好似比上星期仲要人多。






今日問清楚喇,原來依度煲中醫會幫你煲埋返煲,即係一劑有兩包,我依家都心大心細遲啲俾唔佢地煲埋好,因為只係自已用熱水暖返就得,方便好多咁。



跟住又同老公去左食萬豚屋,我食牛仔骨飯,啲牛仔骨好肥,但又韌韌地。同埋我本身唔多肚餓,淨返大半碗係度。(老公食吉列豬扒,但我掛住食,唔記得影相)



跟住老公又陪我行街,佢問想行邊,我答佢海港城,跟住無耐佢問我有乜嘢睇,我又係答佢...... 有LC睇.
因為LC counter 係city super入面,跟住就發現老公最愛既檸檬果醬同埋我想買好耐既鹽菊



最後出去坐車時,順手去睇埋我最愛,米奇聖誕公仔。仲要係紫色架。

2 則留言:

  1. 自己煲好似新鮮 D,但佢有得煲又好似方便好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係咁諗,所以都自已煲(暫時)。
      但依家每晚都要煲兩次(加埋翻煲),其實都幾麻煩。

      刪除