2013年6月9日 星期日

婚前忙碌的一天

婚前一日都預左好忙,因為要周圍去拎嘢。
所以之前一晚已經先去整定指甲,費時迫埋哂同一日度搞咁多嘢。



本來星期一約左去洗牙,但因為突然約左姊妹食飯傾嘢,而洗牙嗰邊又要等幾個人,所以轉左今日洗牙,咁我就唔可以瞓到自然醒至去拎嘢,因為約左中午12點去牙醫度。


洗完牙就自己先出TST唯美主義度試衫,而老公就拎佢架愛駒去洗白白,等結婚嗰日影相時靚仔啲。
原先同媽咪講好左我幫佢拎埋衫,因為前兩日已經final fit左,點知我坐緊車出去期間,我媽咪好似好擔心啲衫改得唔啱身,所以我叫佢出埋嚟試完至拎。
本來計劃係老公洗完車就同我細佬揸架7人車出嚟一齊去拎嘢既,咁依家又加多左我媽咪一齊同行喇。

因為老公上星期同兄弟去買恤衫時,順便係趙太度訂多件黑色恤衫,今日至有得攞,所以去唯美攞完衫,就去趙太度。咁我又買左個煲呔俾細佬用,所以又叫佢同我上趙太度,買埋恤衫俾佢,咁用煲呔會好睇啲。但上到去,老公件恤衫未返到貨,所以趙太答應今晚收工時送來我屋企附近地鐵站俾我。其實我真係唔太想,因為我上頭時間係9~11點。所以唔想今晚至攞,但無辦法,所以今晚要搵人幫手落去地鐵站度攞。

跟住就去油麻地京華度拎套褂-大五禮,媽咪第一次睇我套褂,佢都話好靚,但佢覺得貴。

然後仲要去金都幫我爸爸攞禮服,因為佢唔記得左今日要去拎禮服,出左街(佢以為聽日攞都仲有時間,所以約左人出街)。
幫爸爸拎禮服,又有一笑話,因為原本媽咪無諗過出嚟,所以俾左張單我細佬,放左係餐台,點知媽咪之後決定一齊出嚟,我細佬以為佢會拎張單,但最後大家都無攞,好彩之前佢地send 過張單既相俾我,最後只係拎住個電話去華利高度攞禮服。好彩佢地都俾我地攞咋。

去完攞爸爸套禮服已經差唔多5點,我今日全日都無食過嘢,見附近有間大家樂就食左個下午茶餐至再繼續。好彩一早已經記低哂要去邊度拎嘢,如果唔係實漏地方。

原先個尾箱已經放左我地之前準備既嘢,再攞埋今日攞既嘢,已經迫爆哂,放係最底既foamboard (我地logo 同seating plan),我都有啲怕壓爆佢地。但好遺憾無影低放滿哂嘢既車尾箱既相,我都唔明點解可以有咁多嘢要搬。

然後就到觀塘Like姊妹裙度拎對汽球公仔。我只係俾左主題顏色: 紫色阿寶,阿寶就幫我整左對公仔喇。




終於可以上酒樓度放低部份嘢。除左媽咪係停車場度等,我地三個人,六隻手全部拎滿哂嘢上酒樓,其實我係半拖啲嘢上去。莫經理好有交帶話我地訂既七箱紅,白酒,今日都已經送到左,同埋已經鎖好左。

跟住,我仲要同老公到觀塘地鐵站間Choux Creme 度訂芭芙,因為本身酒樓已經包左席前小食,而老公又怕我訂得太多,會剩哂係度,所以最係只係訂左32件。因為到時會再攞其它西餅,所以佢唔俾我訂多啲。



到左依度,我已經好攰喇,由朝早到夜晚至返到屋企。但差唔多返到屋企至醒起要去拎花球,好彩係屋企附近啫。拎完花球同老公係樓下食少少嘢,就返屋企整埋未完成既嘢。就係入利是喇,其實之前已經入左啲,但都係怕唔夠,所以決定將所有錢,入哂佢,利是多好過唔夠嘛。

1 則留言:

  1. ღ。Yuen Yan。ღ2013年7月18日 下午3:45

    個GEL 甲好靚啊
    [版主回覆07/25/2013 09:18:06]我都好鍾意. 啲雕花整得好靚.

    回覆刪除