2013年6月7日 星期五

頭紗

商戶評分
最高為5 分 -


******************************
商戶:  Peggy
評戶:   
5分 (最高5分)
*******************************

頭紗,其實見過朋友用婚紗店既頭紗,影相出嚟效果係睇唔清楚個樣之後,已經好肯定會自己買返個好啲既頭紗。
但係買乜嘢長度既頭紗,我就煩惱左好耐。

由10月底confirm左婚紗之後,已經成日睇返個拖尾,買乜嘢長度好。我自己偏向長頭紗,但個拖尾邊位有lace及閃石,所以令我唔敢下決定買最長既長度-cathedral length,怕cover哂,但又一直覺得越長越靚。經過多返考慮及唔想趕唔切訂返嚟(因為由英國訂返嚟)。

係11月10日終於再同Peggy聯絡,Confirm要Floor pencil edged veil(28 + 80 inches),其實之前曾經問過Peggy意見架喇,但自己個選擇障礙症又出現,一直下唔到決定。本來Peggy話啱啱cut 左單,但佢好好,即刻幫我同英國聯絡,可以趕上個shipment。我個靚靚頭紗係11月19日就到港喇。

但我一直好懶,而且諗住未用到。所以係12月18日至去攞個頭紗。

其實Peggy有提過我,可以自訂尺寸長度,唔一定要佢網上註明既尺寸,但我費時自己再諗一大餐喇,所以跟返佢既尺寸嚟訂。諗返轉頭,如果可以再揀,我會想前面加長一啲,因為我用個花球要放高少少位置至掂到個頭紗。

之前由其它 Blogger 介紹中都知道個頭紗已經加上了髮梳,咁就可以直接插上頭。(好細心)

頭紗既質量,老實講,我唔識睇,但比起我淘寶既一定好。steam左會軟身一啲,但唔係完全軟到貼哂面嗰啲。

由於伯大尼地方較細,而我地既攝影師亦無特別由我背後影相。所以我搵唔到一張相可以完全睇清楚整個頭紗及婚紗拖尾既相俾大家睇。但以下既相可以睇到,即使個頭紗摺了兩,三層,仲可以見到我個樣架。
(我朋友之前既相,係摺左一層既位置已經係睇唔到個樣架)


依張相,我老公自已retouch架,好鍾意張相。









依張相係朋友係我進場時用手機影架,雖然send返俾我後解像度好低,但真係好鍾意呀。

1 則留言:

  1. ❤Krystal 嘉茵❤2013年6月8日 晚上8:20

    Toby,你好靚呀
    [版主回覆06/09/2013 01:56:53]多謝呀.

    回覆刪除