2013年6月7日 星期五

唯美主義


商戶評分
最高為5分 -


******************************
商戶: 唯美主義
評戶:  
5分 (最高5分)
*******************************
唯美啲衫真係唔錯,啲sales又好,雖然我最後揀衫至還衫Carmen已經放緊產假,由其它同事跟,但都跟得好好呀,雖然有啲小插曲,但佢地都想辦法補救。(不過唔關我事,係媽咪衫啫)

婚紗:我由頭至尾都係揀依條,無轉過,因為個拖尾真係好靚,但攝影相啲相返嚟後,至發現無乜邊張相會清楚影哂整個拖尾,連伯大尼進場時,都只有由前面影,無人係後面影過。(不過我都無特別request,唔怪得人)

另外,其實佢地配左個小號既裙撐俾我用,但啲姊妹幫我換衫時,認為用大裙撐可以令條裙無咁長,話會好啲,咁就出事喇。婚後睇返親友既相時,已經覺得條裙太拱,好奇怪咁,有啲仲現左啲圈出嚟。



因為大部相都無清楚可以睇到條裙既全身相,所以post依張等轉妝時無聊影既相。大家都可以睇到條裙撐到幾恆。


迎賓:其實係為左依條裙而join唯美,條裙真係好靚,好鍾意。但做迎賓就可能唔多夠搶眼,但媽咪係婚前都不停讚依條裙,所以最後都決定用返嚟做迎賓。
本來有個可以後加既大蝴蝶結及長紗尾架。但之前有其它jm big day時整爛左,佢地再配返個顏色有啲色差,深色左,講真,真係無以前嗰個咁靚,但都諗住照用,但當日至發現,係連扣上裙既方法都唔同左,總知褂起後,個蝴蝶結會向下哂,睇唔到個蝴蝶,好怪。同埋行行下又好容易甩,為免要其它姊妹成日跟我尾,所以最後都除左,無再用,還掂迎賓相多數影正面。


敬酒:依條又係第一次正式揀衫時已經揀左,本人比較喜歡紗裙。而且依條比較清,又無拖尾,啱哂敬酒著。


送客:依條"史力加"係我最後一次揀衫時轉的,因為媽咪同老公都唔鍾意我揀嗰條刺繡,其實我真係好鍾意條刺繡,轉左依條後,心情都有啲失落架。
本身真係無諗過會試依條上身,佢地一拎出嚟,我已經忍唔住叫佢做史力加,但佢地大力推介,不停叫我試,所以就試下啦,點知著出嚟後,老公竟然讚好,而其它款我又麻麻地(因為無得揀條刺繡),所以就是但揀左依條。點知睇返當日既相,影相出嚟既效果,依條裙好似係最靚。

本身條裙有條紫色腰帶架,但放左係個裙袋底,我到還衫時至發現條腰條,所以我結婚當晚係完全無用過條腰帶,但完全無發現。

後記:還衫時,至發現原來其中一條裙既衣架,可能同酒樓既衣架倒轉左,所以要俾$50.00,如果之後搵返個衣架,可以去同佢地換返$50.00,但當日我只有一張$500係身,佢地又無錢找,所以我係銀包度搵左一張$50惠康現金卷,問佢地接唔接受,哈哈哈,好彩佢地又受,仲叫我想要返,就快啲攞返個衣架嚟換。

1 則留言:

  1. 我自己本身都鐘意d勁紗款~所以我覺得你紅色果條好靚呀! 可惜我果間無乜!!!!!揀唔到
    [版主回覆06/07/2013 13:45:02]依條一早hold 左, 係最後一次試衫時, 試左另一條先, 再試依一條, 一出嚟, 我媽已經話唔洗揀, 一定係依條.
    另外, 換完依套衫一出去, 啲賓客見到我都嘩一聲, 都俾佢地嚇親. (可能無見過我著紅色衫 )
    你最後揀嗰條紅色都好靚呀.

    回覆刪除