2012年9月17日 星期一

FANCL - TENSE UP

近排轉天氣 , 皮膚干到不得了, 出去俾人做完水份Facial 都有d 幫助, 但個身d 皮膚都好干.

無計, 只好提早計劃 , 提早開始飲返 Fancl 既Tense Up.

之前有飲開, 但講真, 都幾貴, 所以停左一排, 本身諗住婚前三個月至飲返, 但依排干到自己都有d 頂唔順, 所以只好再開始飲喇. 希望提早開始keep , 到時狀態好d 啦.




1 則留言:

  1. 我飲左一星期, 仲未feel到有咩唔同~
    [版主回覆09/17/2012 21:35:42]可能我本身皮膚差, 又干, 我之前飲, 我飲左一星期已經覺得手臂嗰D 皮膚無咁干, 面都無咁多油.
    我另外識人(就係依個人介紹我家姐飲, 再由我家姐同其它人極力推介我飲), 佢一直容易皮膚敏感, 唔食得海鮮, 飲左幾年, 依家食乜都無問題.

    回覆刪除