2011年12月14日 星期三

ENVi Bridal


由於想有得比較. 所以約左連續兩日試衫.

今日只有男友陪我去試衫, 依間係觀塘工廠大廈內, 出lift 後行左一個圈至搵到.

依度預約左, 可以任試一小時, 同可以影相tim 呀.

 先由ipad 選款. 但有d 款想試. 佢地又話著出嚟會好似大肚, 問我係咪真係想試. 如果係, 要去第二層度攞. 咁你咁問得, 都知你唔想攞. 咁無所謂, 試其它囉.

依度好多顏色選擇 . 但如果想要d 簡單d , 清d 既款就較難選擇 . 大部分都超多石. 仲要係好大粒嗰d. 唔多啱我.

老闆娘 (我後嚟至佢係老闆娘,仲要係大肚中). 佢可能見我都唔係揀到好多款. 都有介紹幾款問我鍾唔鍾意. 但都好colorful 同跨張.

最後都搵左d 簡單少少既款嚟試. 其中佢地有我之前有諗過搵舖頭做既旗袍款晚裝, 即刻要試啦. 但著完出嚟, 我覺得自己似酒樓資客多d .旗袍款唔多啱我.

依度試完衫出嚟有迷李台仔, 可以俾你著住裙同鞋(佢地有鞋提供埋) 俾你試行, 感受下著住裙行路既感覺 , 依樣幾好. 因為行過之後, 至發現我著住條裙同鞋後, 會好容易"click"到. big day 時係咁多人面前仆低就失禮la.

其實晚裝唔多啱我, 我只有一件婚紗係滿意既.

但佢地d 優惠package 只有一款. 依家做緊$3,xxx/7件. 但我唔會著咁多件. 而且依家搞左差唔多成個鐘至試啱一條婚紗. 點confirm 呀??

咁問老闆娘, 有無其它package 可以選擇 . 佢係話: 咁就得意喇. 如果要其它package , 就只有$4,xxx/2件(好似係) .

佢依句"咁就得意喇" . 令我印象好深刻 .  

而且佢地要求人地即場confirm , 如果唔係唔會再做你生意咁. 每人只有一次合作機會.
咁其實點解唔可以提供其它package 俾人呢?? 有d 人真係需要時間諗既. 你咪提供多 d 唔同既package 俾返轉頭既客做選擇囉.你嗰d 超抵package 咪留俾d 第一次即confirm 既客囉.

因為真係唔多啱 , 所以閃人啦 , 無謂嘥大家時間. 我地仲著緊鞋時, 佢已經好快關上門. 俾我地感覺好無禮貌 .

老實講, 佢地優惠價真係好抵. 咁抵我會介紹朋友嚟試. 我唔啱款啫.實有其它人啱. 但佢地既態度. 真係......






1 則留言:

  1. HIHI
    之前係網上面見到哩間野有負面的評論, 仲上埋報紙!!!
    睇你d內容, 佢地d服務真係好似.....麻麻地咁wo
    [版主回覆06/18/2012 10:01:15]ENVI的話. 我無記錯好似話婚紗, 掛依D 朝早會著嗰D , 前一, 兩日會通知過去自已拎走, 晚裝嗰D 至會送去酒樓. 無記錯好似係咁.
    [lce回覆06/18/2012 09:46:49]因為之前我有朋友係金都租衫, 大日子前一日先去拎, 租5套, 點知佢話我地其中一套冇寫低, 搞到我地的行程亂晒!! 所以佢話有送貨服務, 都唔知準唔準時送到??
    [版主回覆06/16/2012 14:00:08]同埋我覺得佢地接送衫依個服務幾好, 佢地話過有d 客擺酒既地點同佢公司近既話, 可能會當晚嚟收埋衫. 咁就唔洗煩將d 搬返屋企, 第二日又要趕上還衫咁煩.
    不過可惜佢d 衫唔啱我.
    [版主回覆06/16/2012 13:28:44]其實我去試衫嗰次我都覺得ok 既. 但可能見我地唔join 至差少少.

    回覆刪除