2011年12月13日 星期二

Moreno Bridal

其實真係無諗過咁快去試衫, 因為怕太早選擇定左. 條裙係一年後已經殘哂.

但係係fb 廣告無意中發現依間舖後, 覺得佢d 衫好靚. 特別係粉紅色嗰條. 真係好鍾意.  所以終於忍唔住約左嚟試衫.
上去前都問過package 價錢. $5,800/一婚紗一晚裝. 其實覺得貴架. 不過本身都諗住唔會換得多衫. 經多次自我催眠後, 都覺得價錢可以接受既.

當日陪同試衫既有男友, 家姐同埋伴娘. 舖頭係係中環商住大廈內. 講真大廈有少少殘. 不過唔緊要, 最重要d 衫靚啫.
由於前一位booking 提早完成. 所以通知我地可以提早少少上去.
因為突然間通知. 所以家姐同伴娘之後至趕到嚟.

間舖裝修以白色同簡單為主, 舖頭唔大, 衫款亦比想像中少. 可能新開啦. 11月至開架咋. 但d 衫就保証好新.

上到去, 佢地俾部ipad 我地睇相. 其實都唔洗點睇, 因為依排日日同伴娘都研究佢地d 靚衫. 所以好快已經決定會試邊三件. (因為fb 話限試三件)

由於家姐佢地未到, 想等埋佢地至試. 但佢地又叫我邊試邊等. 所以我著住以下打橫張相依件婚紗著得比較耐少少. 因為要等埋佢地上嚟睇我試著後俾意見我.  依件好啱身, 完全唔洗改寬窄. 但長度就..... 長左d , 因為我較細粒.
依件係老闆娘叫我試架. 著完出嚟好修身. 好容易將d 肉推到胸前. 可能用料靚都有關係.

同埋原來佢地間舖d 衫全部係內有多層裙紗的, 即係唔需要再用裙撐, 咁著出嚟自然好多. 好鍾意. ( 因為第一次試衫, 所以第一次聽有內裙紗, 以前一直以為鬆起d 款都一定要用裙撐 )

我原先想試既三款都唔多襯我. 反而老闆娘介紹既就著得好睇 , 好彩有佢地介紹.

佢地俾我試左好多條, 我估都試左八~九件左右. 雖然佢地唔算多衫款. 但我都可以係依八件裡面選到三至四件係鍾意既. 可能佢d裙cutting 好. 好易著得好睇.
反而之前睇中既粉紅色裙無想像中咁靚, 可能條裙真身既色係dull 少少. 所以無咁靚. 但都試左. 因為.... 我係為左佢而嚟嘛.

不過我鍾意既款有幾條要加錢upgrade . 每條加$2,000/條. 如果我選兩條都要upgrade $2k 既. 咁咪即係$10K租兩件. 嘩.... OVER 哂喎.

但如果揀唔洗Upgrade 既款, 婚紗同晚裝都好似. 好煩惱呢.

一個星期內confirm 有85折. 諗清楚先.





依件好啱身, 直頭洗改. 就咁可以拉上拉鍊.


依件好似係同有牌子既婚紗差唔多款, 好鍾意紗既拖尾


依件係老闆娘介紹. 本身都唔係太接受到大紅色. 但著出嚟又ok wor. 同埋會著得好瘦.



就係為左依條粉紅色晚裝, 所以提早試衫.

沒有留言:

張貼留言