2011年12月19日 星期一

Unique Momento Photography

其實都唔想太早決定, 但問過幾位攝影師都無我地期之後, 真係唔到我地再慢慢嚟.

依排係咁不停睇攝影師d 相 , 好多好靚. 但我鍾意嗰d 都好貴. 一般都兩萬幾, 有d 兩萬幾都未包video . 真係唔捨得.

無意中係fb 旁邊廣告中發現Unique Momento Photography . d 相顏色調得幾特別. 相片亦唔比出名嗰d 差. 再同男友比較過後. 決定約攝影師 - Phil Tsang 出嚟傾吓.

其實相我地都覺得無乜問題. 出嚟主要係想睇吓佢地same day d 片.

佢俾左兩款我地睇, 第一款佢話依家較多攝影師會用既. 就係用返佢d 相片嚟造一條片. 其實我聽完都會諗, 會唔會好悶架. 感覺好似麻麻地咁. 但睇過佢條片後, 覺得好鍾意呀, 睇上去好Grand.

之後再睇返以有聲片段整成既片, 係熱鬧d , 但有得比較之後, 會覺得依d 較嘈, 好似鍾意相整既片多d .

但我地主要請親戚 , 如果老人家, 可以會覺得有聲會熱鬧d 喎. 如果依款片就要加$500. 不過唔係多, 所以選邊款我男友都話無所謂.

跟住就傾價錢喇. 因為我提早一年book . 係今年12月底前book 都有9折. 加same day 片後, 折埋太概萬頭.  點知我問佢加same day 片係咪都係有9折時, 佢話如果我地依家book , 會送埋.

嘩...... 咁咪好抵. 其實我地約得佢出嚟, 都預左Confirm 佢, 見比預算再平左千幾, 立即confirm 啦. 依家總數唔洗9k 就有2P1V . 原來仲有1A tim 呀. join 真係覺得好抵. 又搞掂一樣嘢, 明天可以開心咁去影pre-wedding lu.

之後同男友傾開, 我成日覺得Phil 好似一個人.  我男友即刻答我, 咪似我表弟囉. 佢一嚟到我已經覺得好似喇. 連d 小動作都好似.

其實我都唔識得讀攝影師個名, 只好開口問佢點讀. (費時big day 嗰日都唔知點讀la ) . 原來讀音同我男友英文名FILL 係同一讀音. 咁好易記啦.



依個係佢既網址.

https://www.facebook.com/UniqueMomentoPhotography/info

沒有留言:

張貼留言