2015年12月26日 星期六

仔仔走左喇!



林仔仔同我地一齊生活已經有 13年喇。
一直都係好懂事,又黐我。雖然有好多時會發脾氣周圍屙。但大致一直都係聽話。所以一直深得我痛錫。

寶寶於2015年12月21日大約早上8:35離開。(星期一)



當日按照平常一樣,我起身返工就帶埋佢出房俾佢去廁所。我就去廚房準備佢既早餐。
返到入廁所,佢已經自己去埋大,但就好攰咁撻左係地下,所以我就要再抱佢起身俾佢食早餐。但好奇怪,今朝佢唔肯食嘢,我以為佢唔知拎左野俾佢食,所以已經用手拎少少俾佢,但佢都唔肯食,所以無辦法,放佢自己係地下,等佢自己食。
但我沖完涼出嚟,佢都係無食過嘢,只係身體轉左方向。因為前一晚佢係我地瞓緊覺時,應該差不多嘔左大半罐狗糧出嚟,而依幾日又咳左 3日,所以我沖涼時已經諗住約兩間診所,邊間有得早啲睇,就同佢睇邊間。
點知係我抱佢上枱,諗住幫佢換過第二件衫至再抱佢返入房瞓,幫佢除衫時,佢好似有啲緊張,所以同佢講係媽媽嚟,叫佢唔洗驚,除完衫就發現佢口角有啲粉紅色液體,立即攞廁紙及抱起佢想佢抹走液身,寶寶身體就突然間癱軟,口中流出血水。我立即眼淚好似失控咁不停喊。我完全唔知可以點做,因為寶寶係我懷中完全放軟,但又會突然間抽搐幾吓。
我只係抱住佢不停喊,老公都被我喊聲嘈醒左,佢本來係房都唔太確定,但出房聽到我喊聲都估到係小寶走左。

老公叫我先放小寶係枱,佢就清理地上既血。見寶寶會突然抽搐數下,雖然都知佢已經離間,但仍想抱一絲希望可以有人話我知,其實佢未走。
但係,過多一會,佢身體已經完全靜止,但我好似仍然感覺得佢有心跳咁,要老公幫我確認。
老公知我唔捨得小寶,所以叫我抱住小寶出廳到坐。我抱住小寶不停喊左差不多一個鐘。之後都間唔鐘會不停狂流眼淚。

本來老公諗住帶埋小寶近期常用既物品一齊帶到天水圍,搵個山頭埋左佢,因為仔仔係我地以前住天水圍時執佢返嚟,所以佢想俾佢返去原來地方。
但係我唔想,我唔想佢俾其它動物咬同由佢自己一個係度腐爛,所以老公就話去返八年前大頭火化間公司度火化,等佢可以之後一齊同大頭細佬玩。

老公一直坐係我身邊陪住我,由我抱住寶寶不停地喊。佢話等我陪多仔仔一陣,想出去至同佢講。
但係坐到 11點幾,我已經嗅到寶寶發出越來越濃既血腥味,所以就同老公一齊送小寶子最後一程。全程我都抱實佢,不停咁摸佢,因為之後真係再無機會可以再摸佢架喇。

之後諗返,小寶子應該早一晚已經感覺到自己會走。因為係佢走前一晚,我半夜突然醒左,發現小寶子瞓係我懷中,完全唔郁,只係一直貼住我瞓,我以為佢太凍,因為星期五晚佢突然開始咳,佢以前都無試過,所以依幾晚都已經係房開暖爐,等佢瞓得好啲。
但佢貼住我瞓,又怕佢太熱,因為佢同我一齊係被中,所以差不多有兩小時,我係清醒咁攬住佢,但又唔可以郁得太大動作,因為平常小寶只係被外貼住我瞓,我地郁小小,佢已經起身走開。所以我都奇怪點解佢今次會係被內,而且仲要痴實我嚟瞓,但因為未天光,我望唔清楚小寶係咪其實有無合實眼嚟瞓,定一直好似我朝早起身見到佢咁,半開一雙無精神既眼。但依段期間,我一直嗅到佢口中傳來的腥味,我之前以為係佢嘔完口中既味道,因為佢係食吞拿魚味既罐罐。但事後諗返,我諗我估錯喇。

小寶子係今年1月甩腳骹後,再係四月復活節失去視力。雖然有好多時會因為唔知自己係邊而周圍小便。但佢咁耐以嚟,都唔會係我地張床都周圍屙,如果我瞓緊瞓,佢會靜靜咁坐係我身邊,等我發現佢,如果我真係太懶瞓,佢至會用喉嚨發出好微約既聲線叫我起身,而唔會好大聲咁叫我起身。所以我地為寶寶一早準備左尿片,一直都未動用。我覺得佢真係好叻仔。

不過,林仔仔,你放心啦。我會將我對你既愛藏於心底,好似對大頭細佬一樣,只係你對我太重要,而且,你陪伴住我地已經有13年,所以媽咪要多少少時間至可以接受得到。但爸爸同冬瓜會陪住我。所以你放心去彩虹橋同大頭細佬玩啦。大頭細佬一個都係都悶左好耐架喇,你地玩住等我地嚟接你地。

最後,我好多謝你依13年嚟既陪年,而且仲好辛苦咁等到我抱住你至離開,等我可以送你走。最後依一年你辛苦喇,你亦都俾左足夠時間我慢慢咁接受你已經老,點都會有離開我依一日。你放心啦,我會盡快調整自己既心情,等你唔洗擔心我。所以你放心去同大頭細佬玩啦。

沒有留言:

張貼留言