2015年10月11日 星期日

超級驚喜 - KitchenAid

上網成日睇人整嘢食,好多時都會出現唔同既廚師機,其中一款受歡迎既牌子必定係KitchenAid,因為顏色靚同多。不過我一直都只係睇,雖然心思思都想買部廚師機,但因為廚房空間有限,同埋已經真係買左好多唔同既機,最重要我覺得自己唔會整麵包,所以廚師機對我嚟講需要不大。
但之前屋企人講過話有一部廚師機(其實都講左超過一年),問我要唔要。有免費既,梗係要。最終前兩日屋企人終於返工廠搬左部機返嚟。老公見到部機即刻影相俾我睇,話原來部機係KitchenAid,仲要係Heavy duty。嘩,開心死我。返到屋企即刻開嚟睇吓仲開唔開到至做清潔,好彩仲開得到。咁又可以整多啲唔同既嘢俾老公試喇。yeah.






其實之前一直想買v仔,但只係日本版要用大火牛問題我至一直忍手,終於等到今年10月出香港版,價錢仲要都算合理,點知嚟左部KitchenAid,咁真係無位放喇。所以只好放棄v仔啦(暫時)。
 

沒有留言:

張貼留言