2015年2月25日 星期三

忙碌的新年前夕

雖然年三十已經放假,但由於太多手製食品要安排,所以行程排得滿滿。覺得好鬼忙。
好彩媽咪今年要湊孫女,所以提前 2月15日(星期日) 已經整蘿蔔糕,咁我多返年三十整自行送禮既鳳梨酥。咁安排會好好多。

由於今年老公公司好忙,所以新年前好多嘢都要我自己嚟安排,好彩一早知道得自己搞,所以可以分開好多日嚟慢慢搞,慢慢買。
不過自己一個人走去買16斤蘿蔔真係有啲吃力。不過好彩媽咪一早準備好哂其它材料,上到媽咪屋企已經全部切粒。咁我無咁多嘢搞。

依張相係我地正式整前,整幾底俾老公食住先,解解佢既蘿蔔糕引。




我地由12點多買嘢,整到 5點多 6點至可以蒸,蒸到11點多至全部蒸完,真係蒸到人都癲。媽咪仲要宣布下年退休,要我接手整哂佢。咁.......... 我諗我下年真係會買蒸爐,一爐可以蒸6~7底,咁會快手好多。但到依家都未出現一部我同老公都同時滿意既機,所以希望今年內出現一部大家都滿意既機啦。

依度只係第一轉既份量,之後兩轉既份量全都放入大盤內,因為我家係蘿蔔糕精。

同一日,家姐就在自己家中整馬蹄糕。份量好多,因為佢要整俾好多人啦。


而我,年初一仲忙緊焗鳳梨酥。真係好鬼攰。因為頭兩日(初一及初二)係最忙,要周圍去拜年。所以我諗下年都唔會再自家製喇。雖然親友都鍾意食依款鳳梨酥。
年廿九晚煮個鳳梨餡最初一直用慢火,半瞓咁煮,煮左成五個鐘,之後真係想入房瞓,所以用大少少既火快煮就大半個鐘搞掂,早知一早用中火咪唔洗搞咁耐囉。好彩年三十唔洗返工,可以瞓到自然醒至起身整個酥皮,晚上食完兩轉團年飯(奶奶家同自己家人)就回家焗左兩轉鳳梨酥夠明早送禮就入房瞓,因為年初一要早起回奶奶家食飯。所以真係好鬼攰,新年放假仲攰過返工。好彩新年假期較長,初八至返工,可以瞓返夠本。



因為太忙,所以今年由老公獨自自己一個包利事喇。今年係第三年派利是,跟以往一樣,最親既都會特別買一啲特別既利是封嚟俾佢地。啲利是封真係好鬼靚。


沒有留言:

張貼留言