2014年10月25日 星期六

韓國版LM 花花煲

偶然既機會下,竟然可以得到韓國版既LM花花煲,開心C。



不過應承左老公,只係拎佢返嚟跟台灣版作對比,然後會二攞其一,另一個會放返出去。
佢地兩個一齊合照呀,兩個都好靚。




質量,其實台灣版較好,起碼較少黑點及沒有什麼氣孔。
但係韓版,蓋上有一個好明顯既氣孔同蓋邊有一點不平滑位。但係韓版有我喜愛既明顯的漸變顏色。
我那個台灣版沒有這麼明顯的漸變色呢,不是沒有漸變,而是較均勻地漸變。



為左個選擇其中一個,特別向對顏色較敏感既同事查問意見,本來一心以為佢會揀韓國版,點知佢竟然答台灣版顏色較靚,因為顏色較均勻地漸變;
而韓國版,佢反而覺得上色有少許失手,因為好似由淺突然變深,而唔係漸變。
佢咁既回覆,搞到我對住佢地兩隻嘢,左睇右睇,睇左大半個鐘都仲未做到決定。

最後,都係要問返老公意見,可能銀knok 影響,佢望一望已經答我留韓國版(其實我都偏向韓國版既)。

講真,煲身顏色絶對係台灣版靚仔啲,但由於每個LC 也是一個沙模出的,所以不容許我交換煲身。
為左要有個明顯漸變煲蓋既LM FAFA,只可以放棄近乎完美既台灣版。






2 則留言: