2014年10月25日 星期六

西多士@氣炸鍋=不再邪惡的西多士



我同老公都好鍾意食西多士,買依個鍋其中一個原因都係為左個西多士。
上週放假終於有時間整嚟食。

做法好簡單,跟平時整既程序一樣,只係今次唔用由炸,改放入氣炸鍋中。



跟谷友使用無邊既方包。
唔明點解要用無邊,不過平時我都不太喜歡食較硬既邊位,無邊既話,我仲開心。

搽了厚厚的花生醬。

兩份用了三隻雞蛋,把麵包浸透蛋醬。(平時我只係將包面索左蛋醬就拎去炸)

預熱氣炸鍋約5分鐘。
然後以焗爐紙墊低放入爐中,以 180 ~ 200度炸6分鐘,再反轉炸6分鐘。
時間可以自行查看效果作出調整。
(谷友可能用P記,所以佢地用180度氣炸約4~6分鐘即可,但我要反轉及加長時間至得)


第一份可能較心急出爐,未夠時間,所以無咁香蛋味。
但第二份,焗得較耐一點,老公話好香蛋味。

唔知係咪因為浸透雞蛋,所以食完覺得好飽。(去左邊既麵包較有邊麵包細片)

味道,我同老公都覺得氣炸跟傳統油炸始終有啲分別。我地都覺得油炸好食啲。
但氣炸又的確健康好多,因為我係一滴油都無落過,一點點油也沒有噴過。
不過我諗住下次整兩份,一份用油炸,一份用氣炸,再同老公試吓係咪真係相差咁遠。


沒有留言:

張貼留言