2014年7月11日 星期五

Le Creuset French Pastel - 紫花系列

香港Le Creuset 既 French Pastel 終於出紫花系列喇。
簡直中哂我既死穴。不過其實新出四款花碟 / 兜,早幾個月經其它JM 已經入手三款。所以今次只餘下一款細平花碟係我既目標,如果買埋就四款齊哂啦。

香港噙日 - 7月10日正式開始發售,網上好似俾人洗版咁,全部都係紫花海,搞到我都想衝出TST度買埋一份。雖然發售前已經話好多存貨,但噙日好快已經聽到話好多地方已經斷貨,要等補貨,可能大家都等依套紫花好耐喇。

本來都無諗過入手Cake stand,因為一直諗唔到可以做乜,因為老公又唔會同我係屋企high tea,又唔會打邊爐,咁可以用嚟做乜 ?? 但係新顏色又確係好鬼靚喎。所以仍在考慮中。

依家仲有promote,買兩款stonewear就有7折,所以我點都要搵多樣嘢買,我套小平花碟至有7折啦,買乜好呢 ??


沒有留言:

張貼留言