2014年6月24日 星期二

圓鐵板燒 Xpress Teppanyaki

前幾年同老公去台中,曾經行夜市避雨時,無端端係個商場入面食鐵板燒,好記得嗰檔叫大埔鐵板燒,由於個舖係一個好up dun既商場內,而且不是店舖,只係商場內一個檔位,即係你食嘢時,行街既人會係你身後行過,當時由於無嘢做,又新奇,所以就試吓,但估唔到味道都不錯。

所以當發現旺角新世紀food court 內有台式鐵板燒,就同老公去試喇。

一坐低,已經每人一份餐具及湯,好似係粟米湯,送既也不太理會係乜嘢湯。
由於唔想太煩,所以叫了份二人餐 - 澳洲雪花西冷牛扒海鮮二人套餐 (澳洲雪花西冷牛扒,龍脷魚扒,中蝦及青口)



一張鐵板枱,一個師傅跟全枱客人,大概十五人左右啦。由於我地後加入,佢差不多煮完其它枱既嘢食,我地既食材至啱啱拎出嚟俾佢整,所以之後整嗰啲全部都係我地。
由於係咁,其實都食得幾急,因為所有嘢都會放哂係你面前。

細佬知道我地去食台式鐵板燒,本來佢都有啲興趣想嚟試。但當聽到我話依間蒜味都幾勁時,已經話無興趣。因為佢唔多好蒜頭,太重蒜頭味更加會唔食tim。

台式同日式有乜嘢唔同??
台式:會用張錫紙放係你面前既鐵板前,整完放係你面前,用枱邊熱力幫食物Keep溫。同時會不停煮,可能同時一次過整幾款,直至煮哂為止。
日式:每整好一樣都會分好放入你面前既碟上,會一款一款嚟整,由於係咁,所以每次食既嘢都會係啱啱好既生熟程度。而且因為即時放到碟上,食物都係熱的。
當然,以上兩款價錢都相差好遠。唔可以用台式鐵板既價錢而要求日式鐵板既質素。

炒雜菜

煎中蝦

炒青口
(由於放係鐵板邊一直熱住,所以後期有少少un)

龍脷魚扒

澳洲雪花西冷牛扒
(頭兩粒由於啱啱放落嚟都幾好食,但由於一直熱住,啲牛扒煮得越嚟越熟,開始un,所以同老公要加速KO佢地)

套餐加罐可能好似$300頭 
如果食日式鐵板,一位既價錢都唔止$300

沒有留言:

張貼留言