2014年4月25日 星期五

12週年禮物

唔經唔覺原來同老公已經拍左拖12年喇。佢成日都話俾哂啲青春俾我。
之前都提過,我對過時過節無乜大要求。只要係埋一齊就得。估唔到原來老公一早已經準備左禮物俾我,好似依個仲要係香港特別版,佢都要叫佢表姐幫手至買到。
尺寸比預計中大盒。真係好靚呀,好得意。好似仲話已經賣哂喇。

賣雞蛋仔米奇

4 則留言:

  1. 我係某連鎖店見過呀,好可愛呀真係
    12週年快樂喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好宅,唔多想出街同人迫,所以我之前都未見過依款。但真係好靚呀。
      多謝哂。

      刪除
  2. 好得意的擺設, 很有心思的禮物~~ 係咪就咁拆出來擺, 定係收埋珍藏?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲係成個盒放左係度, 因為前面透明, 都見到盒嘢係點.
      不過都可能會去搵個啱SIZE既透明盒, 咁可以放佢出嚟, 又可以放返啲整雞蛋仔架餐上米奇隻手上面.

      刪除