2014年3月6日 星期四

韓劇 {來自星星的你}



已經好耐無追劇喇,不過見依套個個都讚好睇,咁啱又撞正要上廣州去飲,所以即刻Download哂落部pad度帶去坐車時慢慢,好彩做左依個決定,因為屋企人選擇坐巴士上去,每程三小時,來回即係六個鐘呀,仲有晚上係酒店既時間,如果無左星星,時間真係幾難過。



依套真係幾好睇,雖然現實生活無外星人做鄰居(可能有都唔知),但每睇完一集真係不期然想追埋下一集,所以搞到我每晚都睇到成二,三點至肯瞓。由星期六開始睇,星期二晚已經睇哂21集+網上結局 (依個結局電視好似無播啦)。

噙晚終於過返正常生活,可能幾晚唔夠瞓,噙晚十點左右已經開始眼瞓,可能年紀大喇,依家真係唔崖得夜喇。

其實依套劇可以提醒大家要珍惜現在,對方係你身邊唔係必然既事。好慶幸我身邊有一個珍惜我既老公, 大家都時時想痴實對方,而佢照顧我既程度絶對唔比都教授差。但當然我老公無超能力同唔係大富豪啦。

以下是第21集未公開導演版結局,大家記得睇埋佢呀。

http://www.bliss-travel.com.hk/ch/player.php?code=26


沒有留言:

張貼留言