2014年2月18日 星期二

Android Smart TV Box

原先已經有一部小米子盒,但見爸爸係屋企悶,所以拎左過去俾佢試用,諗住佢啱用我地就再自己再買一盒新既。
點知爸爸行街見有新電視機盒,對新款又有興趣,咁啱我地又要買,所以新年前就一齊過黃金度買。
今次唔係買小米子盒,係買左Android smart TV box。其實兩者我都唔知有乜分別,可以睇到就得喇。
Android依部就有四核,快好多,但當然要配合埋寬頻啦。 爸爸家既寬頻唔多好,收得仲衰過部小米。但我家用新依部完全無問題,好快,睇戲又順。仲試埋睇現場直翻既足球,都無問題,但如果係大賽太多人睇就唔知喇。不過對我地都無影響,因為我地唔睇足球。
板面就比小米複雜一啲,爸爸都唔係太習慣,但Android依部機既板面可以再自己調整,老公就將個板面盡量簡單化,然後再同爸爸嗰部交換,等佢容易啲用。

總括嚟講,部機都算方便好用。特別係依家電視無嘢好睇。最啱開依部機嚟睇戲,煲劇。





2 則留言: