2014年2月19日 星期三

2014年情人節

其實依家我對節日無乜特別感覺,唔一定要求要有禮物或者出去食一餐飯。
但點都要過下二人世界,所以本來早一日已經係Aeon買定和牛扒諗住情人節自己整嚟食。(因為唔想出街同人迫,又要趕住交枱俾人)。
但係買完嘢至記得情人節當天家人由台灣旅遊回港,老公要去接機,及和家人講好一同食晚飯。所以啲扒就順延一天至煎嚟食喇。
但係最估唔到,老公係出發到機場前,靜悄悄地走左去TST LC counter度買禮物俾我。
呵呵呵,係呀,我又有禮物呀,仲要係近期大愛既LC,老公見我近排鍾意飲朱古力奶,天氣又凍,所以買左依套set俾我沖朱古力奶嚟飲。




第二晚就煎左啲扒嚟食,因為天氣太凍(10度以下),完全唔想郁,又唔想落街買嘢,所以見屋企有乜就整乜,配菜乜嘢都無,見有罐頭羅宋湯又煲鬼埋佢。總知唔洗落街就得囉,是是但但食左佢就算。
好彩只係買左一件靚和牛,另外買左件平啲既澳洲牛扒,因為和牛好膩,食唔得多。






沒有留言:

張貼留言