2013年12月24日 星期二

我的聖誕禮物 - 豬豬煲

老公噙日突然嚟接我收工,話同我去兩個人去做冬。
一上車老公就遞上個紙盒。當堂啞左,點解會係staub既,而且個盒尺寸好細。一打開個盒,開心死我喇,係我恨左好耐好耐既豬豬煲呀。
本來一直都想買,但上次同staub 既sales傾開,佢地話個豬煲真係超細過,又因為只有中國staub至有,中國要有進口稅,所以一啲都唔平,所以本來都打消想買依個煲。
但估唔到老公靜雞雞買俾我,仲要俾surprise俾我,所以搵朋友幫手訂。我事前完全唔知,亦估唔到佢會買俾我。勁開心呀。


你睇下佢幾靚仔,幾得意




仲要有尾架


個煲無乜defect,起碼外型無,只係煲內有兩個凹孔,但都仲有塗層,不影響煮食,所以無所謂



今朝起身入廚房望住個煲都仲好開心架,仲發現原來可以放入南瓜煲中做燉盅。又多一個用途喇。

4 則留言: