2013年12月29日 星期日

2013年工展會


老公今日陪我去左行工展會,因為諗住會再同屋企人嚟行,所以都無乜買嘢,只係買左張地毯俾隻狗,佢成日瞓係我地房門等我地,地磚好凍,所以買張地毯放係房門俾佢瞓,佢好鬼鍾意張毯,成日自己走過去撻係度。
地毯啲毛好軟熟,我地揀中尺寸,都係$30/張。見隻狗咁鍾意,如果再去,都諗住買多兩張返嚟。




老公第一次行工展會,以為好細,一個鐘頭點都行完,入到去至知咁大,又咁多檔位,即刻轉口話可能要行成兩個鐘至行完。

行過孖人牌,當然又睇下Staub啦,但唔記得睇下骨剪價錢。
仲見到個牛牛煲tim,老公一直以為豬煲好似牛牛煲咁上下尺寸架。



行過德國寶,又睇下人地既示範,好多人走去試飲,我地怕肚痛,所以無試過任何嘢啦。



係德國寶睇下蒸爐,因為之前見人講過話工展會有部超平蒸爐,所以捉老公入去睇,老公本來都話想買,但睇真啲,原來$1,200係個built in 架咋,個爐要$4,150。


跟住又周圍留意海味店,因為家姐想係爸爸壽宴搞抽獎,送依啲海味做禮物。
安記見到厚冬菇都係$99/兩包,我好想買呀,但早排至買左兩包仲未開嚟食,所以忍住手唔買。









沒有留言:

張貼留言