2013年12月13日 星期五

12。12

噙日係12.12,係我地結婚11個月既紀念日。但由於近期公司較忙,所以都只係隨便出街食好少少就回家了。因為我仲要努力淘淘淘。
淘 乜嘢,主力淘爸爸大壽既用品。有啲item真係好似比平日便宜。特別我地要買成過佰隻杯做回禮禮品,每個平1元,100隻都平100元。其實我自己覺得唔 需要回禮禮物啦,但家姐又話要,所以只好買。跟住仲要買花炮,荷花臘蠋等。花炮都分左兩間嚟買。買左20支返嚟,真係好懷疑真係用得哂。本來家姐話想買 30支。
我今日至知道,原來淘寶用PPS俾錢係有限額。我到最後兩間俾唔到錢,好彩搵到人幫我入錢可以增值,如果唔係過左噙晚要俾返原價。因為其中一間店,除左每件產品平幾毫子外,仲要額外平$10。即係等同平左個運費呀。






另外,我浸左一個月既其中一樽酵素終於收成喇。啲人話無乜泡同埋浸一個月以上既酵素會好啲。所以我一直等到一個月至走去收。(但其實都有人講酵素會死,我都唔知邊個啱)
依一樽都算收得幾多,味道都唔錯。幾好味。



今日仲無端端收到禮物(自己當禮物啦),同老闆娘傾開計,佢知我有飲開Tense UP,但近期無飲,佢俾左張換領劵我。


沒有留言:

張貼留言