2013年11月16日 星期六

尖沙咀半天遊 - 中醫 + sogo

噙晚失落於抽LC紫煲系列後,今日就收拾心情出發到尖沙咀。

我終於都去睇中醫調理身體喇,其實話去睇幾個月,但拖到依家至去睇。
身邊朋友都介紹左唔少中醫俾我,本來都諗住去睇何樹勛醫師,但佢好似好難約,同埋每次都超多人去睇,我好怕要等好耐,所以一直遲遲未去開始睇。

最後有人介紹我去睇浸會大學既中醫,話唔錯,所以就去睇去喇。
我揀左去尖沙咀中醫藥診所,因為一陣要去TST SOGO血拼,所以位置啱哂。

由於今日第一次睇,所以醫師先開三包藥俾我試。如果無問題,就三日食完,如果唔得,就變成五日至食完。
因為我啲藥係補身,所以可以翻煲,每日飲兩次,但如果飲完覺得太補,唔舒服,咁就一日一次。所以要睇第一日食完既反應至可以決定。

今日終於搞清楚,中藥係唔係可以翻煲,以前啲醫師都同我講,啲藥唔可以翻煲,但今日依個醫師同我講,唔翻煲咪好浪費囉。因為我嗰啲係補藥,所以可以翻煲。如果係平時傷風感冒藥嗰啲就唔可以翻煲。

我今日既藥唔貴,可以話係我睇咁多個醫師最平嗰個。三劑藥都係$165,即係每劑都係$55(當然睇唔同既藥唔同價啦)。反而診金就要$300。
不過我見其它人比我仲貴,10日藥已經要$1000左右。所以我$465埋單,已經算抵。






我啲藥再要外加依包"龜甲膠",依包嘢唔可以煲,所以煲起藥後,加入攪拌。

今日執藥位師傅仲教埋我點翻煲中藥,低能的我,一直以為煲完飲左,再用翻啲藥材再煲第二次就係翻煲。但原來咁係錯既。
翻煲既方法係,煲完第一次後,先留起碗藥,再即刻加水煲第二轉,將兩次既藥混和,咁藥性會平均。唔會第一次重,第二次輕。

我既電子藥煲又要出動喇。好耐無見佢喇。 
其實佢地有藥粉架,但我問左醫師,佢話煲藥功效會好啲,所以還掂都係,更係要好啲啦,所以揀要煲藥。(其實我老爺睇嗰個中醫都話煲藥係好啲架)


睇完中醫出發到Sogo,今日目標係Sofina既eye gel set,因為mammy早排去日本試過話好,但係佢地去左幾個counter 都賣哂,所以買唔到。
今次感謝日咁啱有做依特價,但只有TST Sogo有,所以就去TST,如果唔係我想去銅鑼行多啲,大啲,多啲嘢睇嘛。
我買左3 Sets,mammy, 家姐, 我每人一set.
依度好細,又人多,加上今日狀態不佳,所以買完行左陣好細既超市後就去搵嘢食。都唔明點解以前可以係感謝週時,不停穿插唔同counter搵護膚品。年紀大喇,唔願行喇。

沒有留言:

張貼留言