2013年11月17日 星期日

薑檸酵素

其實之前一直都十五十六,諗緊整唔整薑檸酵素好。
一來要等成個月至有得飲,心急的我,我怕我會等得太耐。
二來,我怕薑會太燥熱,所以唔太敢整。
但咁啱我又想整嗰時,我老細既佛教師太又拎左啲自己種既蔬果嚟,咁我就問我老闆攞薑,佢俾左好多我呀,因為係師太自己種,咁唔會有農藥或者其它嘢,咁我就可以放心整喇。

由於薑太多,所以問我媽咪拎左個5L既樽,估唔到整完都過左半樽,不過其實還掂都整,又要等一個月,咁梗係整多啲啦,抵啲嘛,順便預左啲俾我手腳冰冷既朋友。因為薑酵素可以改善手腳冰冷架。

今次真係較上次認真,薑同糖都有磅過,今次既糖真係控制係40%。上次整嗰轉啲糖就亂咁落。





今次改用左太古既天然原糖,好似用佢嚟整薑酵素會好味啲(自己覺得)


同場加影上星期整既提子,奇異果酵素,已經好活躍嘔好多泡泡喇。

沒有留言:

張貼留言