2013年11月2日 星期六

粉嶺,大埔,觀塘半天遊

由於整餅人依家改左要俾訂金hold個3D蛋糕日子,所以今日老公就陪我入去喇。
其實由九龍入去真係幾遠架。

樂怡餅屋-粉嶺一鳴路23號牽晴間購物廣場地下G6舖

依家有一邊好似係專放3D蛋糕,見到有依兩個Demo






還掂入左嚟,所以老公就問我想唔想去埋大埔間凍肉舖度買嘢,因為之前我成日都同佢講想入去睇吓,因為見好多谷友都勁話平,又話啲貨同CC叔婆一樣,但價錢平一節。有啲仲誇張到由香港揸車入去掃貨。
過緊去途中,發現前面架凍肉車就係梁九記架車,即時諗起話佢地每日大約5~6點左右會fill貨,我真好彩。
梁九記其實係大埔綜合大樓一樓。幾多號舖真係唔多記得,好似係L9。總知佢地有幾間凍肉舖連住,最大最多人嗰間就係,佢斜對面仲有一間係賣干貨,調味料嗰啲嘢。


由於本身雪箱唔係有好多位,所以都唔敢買太多。依度埋單都係$210左右,真係好平。
其實有好多嘢都想買,但都係買少少,試下先啦。

依個稻庭烏冬本來都想買,但最後唔記得左攞。

 返到屋企至影張大合照,其實真係買左好少,試左好食,下次入去買多啲。

美國極佳西冷$30咋,仲要都幾厚吓,本身老公鍾意食薄西冷多啲,但真係太平喇,忍唔住買左嚟試。

美國安格斯Q皮牛扒$68有四件,其實由兩大件切開,我記得有谷友話依款好食,所以即攞,因為得一包咋。
美國純天然頂級豬仔骨$34,想整依款好耐喇。不過諗緊用上次759買嗰支韓醬整好,定買黑鬼醬整好。

美國天然帶骨豬扒$33/3件,其實我都唔知佢係咪即係豬鞍,但依排想買豬鞍嚟試,又見佢平,所以又買。

美國天然豬梅頭扒-$31/5件,又係平,所以買,買左見谷友話依隻好淋好食。等我又試下先。
越南魚柳 - $15.50/2件,本來想買另一隻外國貨,好似係紐西蘭,但老公話試下平既先。


買完凍肉,再過對面馬路買老公鍾意食既蘋果批,其實之前都買過一次,佢話好食,所以今次再去買,買左一個大既。$66

今晚返99度食飯,老爺佢地都讚個批好食,好香。姑奶個女咳緊,但都食左唔少。

華輝餐廳 - 大埔鄉事會坊17號地舖  

其實我唔記得左影張,張相係Open rice度搵落嚟咋,希望唔好好介意。



跟住再要去觀塘,因為前幾日見人整卥水,本來老公都話自己整麻煩,但講講吓,越講越多想食啲乜嘢,咁啱又見有人話大孖既卥水包料好正,唔同出面普通街市買嗰啲,所以今日出門前打去問佢地收幾點時,阿姐順手話幫我留起一包。
六點由大埔出發到觀塘已經六點,大孖收七點,好彩6點半已經到達。

一去到同阿姐講聲,佢真係幫我留左一包,話想要多一包,佢睇一睇,話已經無哂喇,好彩今日打嚟問,佢又幫我留起一包啫。晏就打嚟時,佢都話仲好多貨,唔怕無,不過我係要既就幫我留起先,實在太好彩喇。
不過好想買既盤鹽就真係無喇,問幾次都話無。

大孖醬園-觀塘崇仁街33號
大孖原來好近我地買過大禮用品嗰個街市,不過附近無停車場,只可以係附近停一陣,但嗰邊勁多車。
大孖卥水料-$15/包
貼紙上有教點樣整,除左加水,仲要加生抽,老抽,冰糖,份量全部都有註明。
包料好香,但我只係知裡面有香葉,辣椒干,陳皮。其它我就唔識喇。

沒有留言:

張貼留言