2013年5月31日 星期五

Eprint - seating plan formboard

商戶評分
最高為5分 -


******************************
商戶: Eprint
評戶: 4分 (最高5分)
*******************************

依一part 其實係由老公負責。佢都較到好忟水至拎去做,因為個座位表不停咁改。而由於最後一個星期我太忙,我都無時間理佢點搞,但婚前一,兩晚係有聽佢提過話epint將個Logo牌同個seating plan formboard尺寸倒轉左嚟做,但佢都話睇上去無乜大問題,而且啲formboard都拎左返嚟屋企,而又無時間再做,所以我都無理過,亦無拎過出嚟睇。

但註冊完上到酒樓,我臨入新娘房換衫前,望左個台一眼,都覺得個牌細左啲。但都無辦法,鬼叫自己唔叫老公先拎個 Logo牌去做formboard 先,咁咪可以避免兩個牌倒轉尺寸囉。


由於我無特別叫攝影師幫我影啲我地自製既物件,所以好多嘢都係無相既。包括我地既
Logo formboard 同 seating plan formboard,所以只可以係其它相中度睇到。
seating plan formboard我只係係臨走時,見到酒樓放左係枱度,睇我地會唔會拎走,嗰時我至再睇清楚。早知當時幫佢地影返張相至走啦。

價錢:兩樣嘢加埋好似三佰幾,因為我地做die cut款,所以要出門市度俾稿佢地睇至可以報價。
速度:好似三至四日左右已經有得囉。


seating plan formboard既相只係得半個咋。




1 則留言:

  1. 變態先生,,,,我笑了!!哈哈哈~
    [版主回覆06/01/2013 15:40:44]哈哈... 當晚已經有人放左張相上FB一齊笑。其實仲有位"曾係靚小姐"。

    回覆刪除