2013年3月8日 星期五

繽紛樂 - Brandmark Global Limited - Round 1 - 公司管理層

商戶評分
最高為5 分 -


******************************商戶: 繽紛樂 - Brandmark Global Limited - 管理層
評戶: 0分
 
*******************************

婚前最令我地不滿既就係依間公司。依個system 係家姐租嚟送俾我地既結婚禮物。所以我不太清楚佢落單俾左乜嘢資料對方,但內容大致了解。

但係婚前兩三個月前拎返d 單出嚟睇時,發現收據寫得非常簡單。又無寫伯大尼同酒樓名,只係有寫多加一個地方要額外多收$1000。


所以當時已經即刻打去同對方聯絡。無記錯係由一位叫Calvin 既男士回覆。當時叫我地放心,會係婚前一個月會有人同我地聯絡,同通知點樣俾埋尾數等。

因為我當時講話係家姐送既,佢即刻都話有印象,仲講都話先去教堂,再去觀塘等。所以當時我都無為意。所以信佢。

直至係我婚前大半個月,家姐打嚟問我繽紛樂有無人同我聯絡,應該要俾尾數喇喎。所以當日星期六,係12點多已經打到佢地公司。有個女仔聽,留左資料俾佢地,過一陣,有個男人打嚟,無記錯就係Calvin。當時佢都問有無收到invoice via email。我話唔清楚有無留email俾佢地。咁佢都話唔緊要,佢轉頭返公司會睇清楚資料再同我聯絡。因為當日都搞緊結婚其它嘢,所以我都無左件事。直至過左幾日都未收到電話。真係嬲到我打俾家姐,我要佢地退返deposit 返嚟。
但家姐話佢同佢地聯絡,轉過頭又同我講佢已經同對方聯絡左同埋己經俾左尾數對方。

因為家姐真係好鍾意依個System,又俾哂錢,咁無計,又再等佢地聯絡我地點樣俾相佢地,因為個system 可以播我地d 相。但要先俾相佢地。所以婚前點都要同佢地聯絡同俾相佢地。

咁又再等啦。等到婚前十日左右。都仲未有人聯絡,打去佢地公司,reception又話唔知, 問有無其它人可以解答到我問題又話無,得返嗰位先生知道詳細資料。嗰時真係嬲到陣呀,我都知唔關個女仔事,但都忍唔住講左兩句,我下個星期已經結婚,你地唔係要我日日打嚟問你地幾時得閒約我攞嘢呀。但得嚟既答案都係要等負責人回覆。所以我放棄左。

轉頭我老公都問我間嘢聯絡左我未,我講返過程俾佢知。佢即刻同佢地聯絡,答案同樣。

所以老公即刻send email 叫佢地退錢,唔要佢地既任何服務。我同老公已經唔想再同佢地周旋喇,因為同佢地合作太辛苦喇。

出左依個email 後,好快就有人覆我老公電話,同埋約左第二日點樣交收USB (因為要俾相佢地)。

其實我要求好簡單,vendon 唔需要我操心。最好可以自動自覺同我地聯絡。但依間公司,要我地主動聯絡不特止,仲要係公司員工覆唔到任何嘢,要不停咁問佢地,但都係無答案可以俾到我地。
講真,結婚前已經有好多嘢要搞,真係唔想係一個可有可無既item 上面不停咁轉,依間公司真係搞到我婚前非常煩。

1 則留言:

  1. “自動自覺同我地聯絡”都幾難,我發覺除咗租衫嘅鋪頭之外都冇乜幾多間會主動聯絡囉。。。
    [版主回覆03/12/2013 13:54:45]無呀, 最後因為朝早啲嘢搞遲左( 我都唔知遲乜 ) . 所以都係玩左半個鐘左右咋. 但都係比預算遲哂.
    其實星期六真係唔係好點塞車. 不過我地選揀行紅隊再行香港仔隊道, 車程係遠少少, 但無咁多燈位. 最重要係我唔想行上環嗰d 超斜既斜路. 我好怕架車係開車時溜後.
    唔好太擔心, 嗰日一定會順利既.
    [玉琪回覆03/12/2013 13:44:32]嘩!玩成個鐘咪好多嘢玩!
    我聽你講特登叫朋友星期六車我地去伯大尼走轉,完全冇塞車好暢順,希望到時都係啦!^^
    [版主回覆03/12/2013 13:20:04]快啲打啦. 我上次同攝影師係電話傾Rundown 時, 啱啱同班姊妹食飯. 個攝影師問我地接新娘玩遊戲係咪真係要預一個鐘. 我即刻問班姊妹, 佢地話要, 咁我又再同攝影師再繼續傾. ( 好彩預左一個鐘. 如果唔係去伯大尼, 遲得仲多時間)
    [玉琪回覆03/12/2013 10:47:46]咁我今日要打比攝影師啦!
    [版主回覆03/12/2013 10:08:10]咁你快啲同個攝影師傾rundown la. 我婚前五日, 都怕我個rundown安排得唔好, send 左俾佢睇, 如果佢覺得有問題, 都仲可以同個化妝師改改開始化妝時間.
    其實我結婚嗰日至記得無打過俾個律師(漏左). 我記起時, 我老公話, 個律師前一日已經聯絡左佢, 再confirm 個時間. 自動自覺聯絡, 同要自己一間一間打, 真係差好遠. 真係好煩.
    [玉琪回覆03/12/2013 09:47:44]打咁多電話追嘢真係好鬼煩,攝影師都仲未同我傾rundown呀!
    婚前嗰一兩日仲要逐間打去CFM,煩到爆!我諗住交比BF負責,嘻嘻!
    [版主回覆03/11/2013 13:26:42]其實都係, 我都係得租衫(婚紗及褂店) , 化妝 , 律師係主動聯絡我. 其它都要我先搵佢地.

    回覆刪除